Ο νικητής του GP Αυστραλίας ήταν 3ος στις πρώτες δοκιμές (FP1) στην πίστα της Sepang, αλλά τη δεύτερη περίοδο πήγε 1,1” πιο γρήγορα για να μπει επικεφαλής στη λίστα των χρόνων.
Ο Γερμανός ήταν από τους πρώτους που άλλαξε λάστιχα στην FP2, βάζοντας τη μέση γόμα, την πιο γρήγορη από τις δύο διαθέσιμες της Pirelli. Γρήγορα εκθρόνισε τη Williams του Felipe Massa, που ήταν στην κορυφή το πρώτο μισάωρο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο team-mate του Rosberg στη Mercedes, o Lewis Hamilton (που ήταν ο ταχύτερος όλων στην FP1), ανέβηκε γρήγορα 2ος στην FP2, αλλά έδειξε να έχει τα φόντα να πάει ακόμα πιο γρήγορα, αφού ό,τι έχασε, το έχασε στον μεσαίο τομέα χρονομέτρησης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στη συνέχεια όμως ο Kimi Raikkonen μπήκε σφήνα ανάμεσα στις δύο Mercedes, δείχνοντας πως ξαναβρίσκει τη φόρμα του έχοντας ξεπεράσει τα προβλήματα στο στήσιμο της Ferrari F14 T. Ο Φιλανδός ήταν μόλις 0,035” πίσω από τον Rosberg.
O χρόνος του πάντως ήταν μόλις αρκετός για να τον κρατήσει μπροστά από τον Sebastian Vettel (Red Bull). O Γερμανός πέτυχε το χρόνο στο δεύτερο γρήγορο γύρο του με τη μεσαία γόμα, πράγμα που δείχνει ότι η RB10 είναι ευγενική με τα λάστιχα στη ζέστη της Μαλαισίας.
Ο Fernando Alonso (Ferrari) κατέληξε στην 5η θέση, μισό δέκατο πίσω από τον Hamilton και μόλις οκτώ χιλιοστά μπροστά από τον Massa.
Ο Ισπανός ήταν προηγουμένως ο πιο γρήγορος απ’ όλους με τα σκληρά Pirelli. Το 1’ 40” 737 που σημείωσε ήταν λίγο καλύτερο από το χρόνο του Hamilton, που ήταν 2ος με τα πιο αργά λάστιχα.
Ο Jenson Button, με την αναβαθμισμένη McLaren που φορούσε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, ήταν ο 8ος ταχύτερος, πίσω από τον Daniel Ricciardo (Red Bull) που είχε μια έξοδο από την πίστα προς το τέλος της FP2, αλλά μπροστά από τον Valtteri Bottas με τη δεύτερη Williams.
O team-mate του Button όμως, ο Kevin Magnussen, είχε μια πιο δύσκολη μέρα. Αναγκάστηκε να σταματήσει το πρωί στην FP1 όταν ένας αισθητήρας έδειξε υψηλή θερμοκρασία στην εξάτμιση, και έκανε μόλις δύο γύρους εγκατάστασης στην αρχή της FP2 πριν φορέσει κατευθείαν τα μεσαία λάστιχα για να σημειώσει τον 12ο χρόνο.
Η FP1 είχε χαρακτηριστεί από συμβάντα που είχαν ως αιτία την έλλειψη πρόσφυσης των πίσω τροχών και το μπλοκάρισμα των φρένων στη σκονισμένη ακόμα πίστα. H FP2 είχε επίσης θεαματικές στιγμές για τους ίδιους λόγους.
Ο Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) «σβούριξε» στην τελευταία στροφή, ενώ ο Nico Hulkenberg (Force India) μπλοκάρισε και βγήκε στην αμμοπαγίδα της ίδιας στροφής, όμως κατάφερε αργότερα να πετύχει ένα χρόνο που έδιωξε το Γάλλο από τη 10η θέση.
Ο Max Chilton (Marussia) επίσης «σβούριξε» στη Στροφή 3 στην αρχή της περιόδου. Δεν μπόρεσε να ξαναξεκινήσει, αλλά μεταφέρθηκε στα pits και επέστρεψε στην πίστα αργότερα.
Η Lotus είχε μεγάλα προβλήματα και στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών. Ο Pastor Maldonado είχε πρόβλημα με το τούρμπο το πρωί και δεν έτρεξε καθόλου το απόγευμα. Ο Romain Grosjean έτρεξε μεν στην FP2, αλλά σταμάτησε πρόωρα με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο Kamui Kobayashi αντιμετώπισε πρόβλημα στην FP1 με την αποθήκευση ενέργειας της Caterham και δεν εμφανίστηκε καθόλου στην FP2. Αντίθετα, ο team-mate του, Marcus Ericsson, ολοκλήρωσε το πρόγραμμά του – αν και ήταν καθαρά τελευταίος στους χρόνους.
Οι χρόνοι τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών (FP2):
Θ. Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφ. Γύροι
1. Nico Rosberg Mercedes 1m39.909s +0.000 30
2. Kimi Raikkonen Ferrari 1m39.944s +0.035s 30
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m39.970s +0.061s 30
4. Lewis Hamilton Mercedes 1m40.051s +0.142s 32
5. Fernando Alonso Ferrari 1m40.103s +0.194s 29
6. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m40.112s +0.203s 34
7. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m40.276s +0.367s 29
8. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m40.628s +0.719s 28
9. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m40.638s +0.729s 35
10. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m40.691s +0.782s 34
11. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m40.777s +0.868s 33
12. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m41.014s +1.105s 20
13. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m41.257s +1.348s 28
14. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m41.325s +1.416s 32
15. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m41.407s +1.498s 34
16. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m41.671s +1.762s 25
17. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m42.531s +2.622s 14
18. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m43.638s +3.729s 20
19. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m43.752s +3.843s 29
20. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m45.703s +5.794s 31
21. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 0
22. Pastor Maldonado Lotus-Renault 0