Αγραβάνης: “Ο χειρότερος προπονητής που είχα ποτέ ο Μπλατ! Δεν ήθελα καμία σχέση μαζί του”
Ο Δημήτρης Αγραβάνης μίλησε για το ρόλο που έπαιξε η παρουσία του Ντέιβιντ Μπλατ ώστε να αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό, χαρακτηρίζοντας τον ως τον "χειρότερο προπονητή" που συνεργάστηκε ποτέ.