ΕΕΑ: Αναβολή στην υπόθεση ΠΑΟΚ – Ξάνθης! Συνέχεια στις 16 Ιανουαρίου
Αναβολή πήρε η εκδίκαση της υπόθεσης ΠΑΟΚ και Ξάνθης στην Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού και θα αρχίσει πάλι την επόμενη Πέμπτη (16/1) καθώς η ακριτική ΠΑΕ υποστήριξε ότι δεν υπήρχε ενημέρωση ότι εξετάζεται περί ζητήματος πολύϊδιοκτησίας.