Ολυμπιακός – Μαρτίνς: “Μεγάλη μου επιθυμία να παραμείνω”
Την επιθυμία του να παραμείνει και τη νέα σεζόν στον Ολυμπιακό, συνεχίζοντας όμως και τη... δουλειά του με τους παίκτες που έχει τώρα -πέρα από τις όποιες προσθήκες μπορεί να γίνουν το καλοκαίρι- εξέφρασε ο Πέδρο Μαρτίνς