Ελλάδα

Απεργία ΑΔΕΔΥ: Συγκέντρωση εργαζομένων έξω από το υπουργείο Οικονομικών

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Οικονομικών πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας που έχει κηρύξει για σήμερα (21.05.2024) η ΑΔΕΔΥ

Λιγοστοί είναι οι εργαζόμενοι που έχουν μαζευτεί έξω από το υπουργείο Οικονομικών συμμετέχοντας στην απεργία της ΑΔΕΔΥ. 

Βασικό αίτημα είναι η αύξηση των μισθών στο δημόσιο κατά 10% και κρατούν και τα σχετικά πλακάτ.

Επίσης οι εργαζόμενοι ζητούν επαναφορά των δώρων, συλλογικές Συμβάσεις για τους μισθούς, κατάργηση του μισθολογικού παγώματος της διετίας 2016-2017, κατάργηση της εισφοράς 2% υπέρ της ανεργίας, αύξηση του αφορολόγητου στα 12.000 ευρώ, αύξηση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας.

adedy aper adedy apergia adedy apergia

Τέλος απαιτούν στελέχωση άμεσα με μόνιμους υπαλλήλους όλων των κρίσιμων δημόσιων φορέων και αναβάθμιση όλων των αναγκαίων υποδομών.

Ρεπορτάζ: Εφη Φανάρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για πρόκληση δύο πυρκαγιών στην Κερατέα - Σχηματίστηκε δικογραφία για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση
Η γυναίκα προκάλεσε με πρόθεση δύο πυρκαγιές σε υπαίθριους χώρους της Κερατέας, θέτοντας εστίες φωτιάς στις 11:05 και στις 11:24 το πρωί της Τρίτης
περιπολικό