Ελλάδα

Αυτή είναι η Νο1 παράβαση των Ελλήνων οδηγών

Θετικά κρίνει το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας τα αποτελέσματα του στοχευμένου προγράμματος για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων, σε όλη την επικράτεια, και το δεύτερο δίμηνο εφαρμογής του.

Το πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται από τις 15 Μαρτίου 2016, υπό την εποπτεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αστυνόμευσης του αρχηγείου της ΕΛΑΣ, έχει σημειώσει αξιόλογα αποτελέσματα, καθώς δίνει έμφαση, ανά εβδομάδα, σε «επικίνδυνες» παραβάσεις, που αποτελούν αίτια σοβαρών ατυχημάτων και δυστυχημάτων, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Από την έναρξη προγράμματος του έως τις 3 Ιουλίου 2016 έχουν βεβαιωθεί, πανελλαδικά, 16.394 «επικίνδυνες» τροχαίες παραβάσεις.

Αναλυτικά, βεβαιώθηκαν 3.424 παραβάσεις για μη χρήση κράνους, 3.072 για παραβίαση ορίου ταχύτητας, 2.996 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και μη χρήση παιδικών καθισμάτων, 2.045 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, 1.366 για κυκλοφορία οχήματος, το οποίο δεν έχει υποστεί τεχνικό έλεγχο, 1.290 για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, 1.222 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, 894 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και 85 για οδήγηση χάριν εντυπωσιασμού-συμμετοχής σε αυτοσχέδιους αγώνες.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Βίντεο ντοκουμέντο από το εργοτάξιο όπου ξεκίνησε η φωτιά στο Φενεό Κορινθίας – Εργαλεία, παλέτες, μπιτόνια βενζίνης, καλώδια
«Εμείς έχουμε σαν γεγονός τη βλακεία κάποιων συμπολιτών μας. Ώρα τρεισήμισι να κάνουν εργασίες με τροχό, ηλεκτρο συγκόλληση», λέει ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας
Ο χώρος του εργοταξίου από όπου ξέσπασε η φωτιά στο Φενεό
«Είχε θέμα ο αριστερός κινητήρας», λένε οι πιλότοι του καναντέρ που έκανε αναγκαστική προσθαλάσσωση στον Κορινθιακό
«Μείναμε μιάμιση ώρα μέσα στο αεροσκάφος» - «Ήμασταν στη θάλασσα εκείνη τη στιγμή που συνέβη αυτό, δεν ήμασταν στον αέρα. Ευτυχώς η βλάβη εμφανίστηκε σε εκείνο το σημείο»
Οι δυο πιλότοι του πυροσβεστικού αεροσκάφους
5