Ελλάδα

Η εποχή αλλάζει και η ΔΕΗ οδηγεί τις εξελίξεις! Νέος ασφαλής τρόπος εξυπηρέτησης

Η ΔΕΗ είναι μια εταιρία που ακούει και καταλαβαίνει τις ανάγκες των πελατών της. Και κυρίως είναι μια εταιρία που έχει το θάρρος να ακολουθεί την εποχή της. Να προσαρμόζεται στις σύγχρονες ανάγκες.

Αυτό αποδεικνύει για άλλη μια φορά. Στην εποχή του κορονοϊού, στην εποχή που η κοινωνική απόσταση είναι επιτακτική ανάγκη, η ΔΕΗ υιοθετεί έναν νέο, πιο ασφαλή τρόπο εξυπηρέτηση των πελατών της. Εξυπηρέτηση προσαρμοσμένη στις ανάγκες του σήμερα. Όχι μόνο λόγω της πανδημίας αλλά γιατί αυτό επιτάσσουν οι εξελίξεις.

Η ΔΕΗ ξέρει να αλλάζει πραγματικά. Και ο τρόπος που αλλάζει φαίνεται στις καινοτομίες που υιοθετεί για την εξυπηρέτηση των πελατών της, που πλέον μπορούν να εξυπηρετούνται και εξ’ αποστάσεως. Καινοτομίες που δεν οφείλονται μόνο στη λήψη μέτρων για την ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων απέναντι στην Covid-19, αλλά και στην ανάγκη να εξελιχθεί ο τρόπος που αλληλοεπιδρούν οι πελάτες με τη ΔΕΗ, στοχεύοντας στη δημιουργία μίας νέας εμπειρίας που θα έχει κάθε πελάτης στα καταστήματα, για να αισθάνεται ασφάλεια, αλλά και να εξυπηρετείται με μεγαλύτερη αμεσότητα.

deh exyp

Ήδη, σε 74 καταστήματα προσφέρεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με προγραμματισμένο ραντεβού, χωρίς καμία αναμονή.

Τώρα, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται το appointment.dei.gr να κλείνουν το ραντεβού τους για να εξυπηρετηθούν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς αναμονή, χωρίς να σχηματίζονται ουρές και στον χρόνο που χρειάζεται ο κάθε πελάτης ξεχωριστά.

Επιπλέον, 24 καταστήματα έχουν διευρύνει το ωράριό τους έως τις 8μ.μ.. Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και περισσότεροι πελάτες μπορούν πια να εξυπηρετηθούν και το απόγευμα χωρίς να χρειαστεί να περιορίσουν τις πρωινές τους ασχολίες. Και σε συνδυασμό με την υπηρεσία του Ραντεβού μπορούν να εξυπηρετούνται βάση του δικού τους προγράμματος!

deh mesa

Και τέλος, σε αυτήν την περίοδο που πολλοί δεν θέλουν να βρεθούν με τη φυσική τους παρουσία σε κάποιο κατάστημα της ΔΕΗ, οι νέες απομακρυσμένες υπηρεσίες μπορούν να τον βοηθήσουν σε κάθε του ζήτημα ειδικά την περίοδο αυτή που το πιο σημαντικό είναι να είμαστε όλοι ασφαλείς.

Νέος αριθμός για δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 800-900-1000.

Η ΔΕΗ είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται στην ανάγκη μίας δωρεάν τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών. Έτσι, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης αποκτά καινούργιο δωρεάν αριθμό κλήσης για όλους και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας.

Επίσης, οι πελάτες μπορούν να κάνουν πληρωμές και απ’ το τηλέφωνο. Η εποχή της μεγάλης τηλεφωνικής αναμονής τελειώνει και έρχεται μία καινούργια, στην οποία οι πελάτες της ΔΕΗ αποκτούν ακόμα περισσότερες δυνατότητες με την ευκολία του τηλεφώνου, χωρίς να ανησυχούν για χρεώσεις και λεπτά ομιλίας.

deh exypiretisi

Το dei.gr είναι εδώ με ολοκληρωμένες ψηφιακές υπηρεσίες

Εναρμονιζόμενη με την εποχή, η ΔΕΗ προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες που ταιριάζουν περισσότερο με τις ανάγκες των πελατών και αλλάζουν τον τρόπο που ξέραμε τη ΔΕΗ μέχρι σήμερα. Η υπηρεσία e-bill προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέγουν νέα προϊόντα, να λαμβάνουν ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό και να πάρουν έκπτωση 10€, μέχρι τις 31/12/2020, ένα από τα μέτρα οικονομικής ανακούφισης που εφάρμοσε η ΔΕΗ λόγω της Covid-19.

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές του λογαριασμού της ΔΕΗ γίνονται χωρίς τραπεζική προμήθεια. Η νέα υπηρεσία eContract προσφέρει σε όλους τους νέους πελάτες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα νέο συμβόλαιο στο dei.gr, αλλά και στους υφιστάμενους τη δυνατότητα να αλλάξουν τα στοιχεία του συμβολαίου τους.

deh logo

Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός είναι εδώ για να απαντά σε ερωτήσεις, 24/7

Μία Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός βρίσκεται στη διάθεση των πελατών όλο το 24ωρο. Χωρίς να εγκατασταθεί κάποια επιπλέον εφαρμογή, μέσω του site της ΔΕΗ ή το facebook και το facebook messenger, η ψηφιακή βοηθός είναι εδώ για να εξυπηρετήσει άμεσα όποιον τη χρειάζεται, όποτε το χρειάζεται, προσφέροντας γενικές πληροφορίες για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα σε ρεύμα-φυσικό αέριο, τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις και ό,τι άλλο χρειάζεται ο κάθε πελάτης.

Με όλους αυτούς τους τρόπους, η ΔΕΗ δείχνει πως ακούει, καταλαβαίνει και εξελίσσεται, για να προσφέρει σε κάθε πελάτη της ξεχωριστά μία καινούργια, ασφαλή εμπειρία εξυπηρέτησης. Μία εμπειρία που ξεπερνά το σήμερα και φέρνει ένα «λειτουργικότερο» αύριο. Μια εμπειρία… ένα με το μέλλον!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Σοκάρει ο πατέρας της 14χρονης που ξυλοκοπήθηκε από 3 ανήλικες στη Θεσσαλονίκη - «Της έσπασαν δόντια και τη χτυπούσαν με κλωτσιές παντού»
«Αυτό που την έσωσε από τα χειρότερα είναι ότι η Μαρία πάει εδώ και οκτώ χρόνια Ταε Κβο Ντο» λέει στο newsit.gr o πατέρας της μαθήτριας
Σχολική αίθουσα / Eurokinissi φωτογραφία αρχείου 7
Εκτός λειτουργίας Taxisnet, πόθεν έσχες και e-παράβολο μέσα στον Μάιο λόγω αναβάθμισης
Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες για ένα χρονικό διάστημα λόγω αναβάθμισης των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης
EUROKINISSI
Ανατίναζαν ΑΤΜ τραπεζών στη Χαλκιδική με λεία 170.000 ευρώ - Έριχναν λευκή σκόνη στα αυτοκίνητά τους για να εξαφανίσουν τα ίχνη
Σε βάρος των δύο δραστών των διαρρήξεων σχηματίστηκε δικογραφία για τα αδικήματα της διακεκριμένης κλοπής, της έκρηξης, καθώς και για το αδίκημα της κατασκευής και κατοχής εκρηκτικών υλών
Εξιχνίαση διαρρήξεων σε ΑΤΜ τραπεζών στη Χαλκιδική
Eγκληματικές οργανώσεις διακινούσαν ναρκωτικά μέσα σε γήπεδα της Θεσσαλονίκης – Οι κωδικές λέξεις και οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί
24 συλλήψεις - Με σκοπό τα μέλη της οργάνωσης να κινούνται «ελεύθερα», είχαν ενοικιάσει το κυλικείο εντός του γηπέδου της ομάδας τους
Ναρκωτικά λεφτά και όπλα 2
Η κατάθεση της Σοφίας Παυλίδου για τον ξυλοδαρμό της από τον Μάνο Παπαγιάννη: «Έσπασε την πόρτα και με έπιασε από τον λαιμό»
"Η Κόνι Μεταξά μου έλεγε «κάνε κάτι για αυτό» έντρομη, «γιατί φοβάμαι ότι θα με σαπίσει και εμένα στο ξύλο. Κάνε μήνυση για να μπει αυτόφωρο»" είπε στην κατάθεσή της
Η Μαρία Παυλίδου 2