Ελλάδα

Η Μαρινέλλα λιποθύμησε τη στιγμή που ερμήνευε το «Εγώ κι εσύ, Θεέ μου, μας έμαθες εσύ τόσο πολύ να αγαπάμε»

Η Μαρινέλλα, ο μύθος του ελληνικού τραγουδιού, κατέρρευσε επί σκηνής το βράδυ της Τετάρτης (25.09.2024) στη μεγάλη συναυλία της στο Ηρώδειο.

Η Μαρινέλλα, σόκαρε τους θεατές στο κατάμεστο Ηρώδειο, όταν λιποθύμησε την ώρα που τραγουδούσε: «Φεύγεις και φεύγω, και πού πάμε; Εγώ κι εσύ, θεέ μου, μας έμαθες εσύ, τόσο πολύ να αγαπάμε….».

Πρόκειται για το τραγούδι «Εσύ και εγώ» που ερμηνεύει με τον αείμνηστο Τολη Βοσκόπουλο και κυκλοφόρησε το Νοέμβριο του1974, στην πρώτη επέτειο του γάμου τους.

Η Μαρινέλλα υπήρξε ζευγάρι με τον Τόλη Βοσκόπουλο, με τον οποίο ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου τον Νοέμβριο του 1973.

 

Το εν λόγω τραγούδι, είναι γνωστό και ως «Τα λόγια είναι περιττά».

Οι στίχοι του πασίγνωστου τραγουδιού: 

Εγώ κι εσύ, πόσο η ζωή να μας μισεί;
Φεύγεις και φεύγω, και πού πάμε;
Εγώ κι εσύ, θεέ μου, μας έμαθες εσύ
τόσο πολύ να αγαπάμε.

Τα λόγια είναι περιττά
την ώρα που χωρίζουμε,
μοιάζουν τριαντάφυλλα σκυφτά
που δεν ξαναμυρίζουνε.
Τα λόγια είναι περιττά
την ώρα που χωρίζουμε.

Σκυφτοί κι οι δυο, γύρω η αγάπη ρημαδιό,
κρύο σκοτάδι κι αγωνία.
Σκυφτοί ξανά, λίγη ελπίδα πουθενά,
κρύο σκοτάδι κι αγωνία.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Βίντεο ντοκουμέντο από τη σύλληψη 46χρονου στον Προαστιακό – Προσπάθησε να μαχαιρώσει μία γυναίκα
«Εγώ μιλούσα στο κινητό με μία φίλη μου και της λέω: ‘Είναι ένας εδώ της λέω και με κοιτάει πολύ έντονα και έβγαλε και μαχαίρι’. Και μου λέει η φίλη μου: ‘Φύγε, τρέξε, πήγαινε στο πίσω βαγόνι!»
Η στιγμή της σύλληψης του 46χρονου
7
Κυριακή Γρίβα: «Οι δολοφόνοι θα τύχουν της τιμωρίας που τους αρμόζει» – Η ανακοίνωση παραμονή της δίκης και οι νέες αποκαλύψεις
«Δε θα αδιαφορήσουμε μπροστά σε τυχόν αναδυόμενη προσπάθεια ένας αδίστακτος και υποκριτικός δολοφόνος, να παρουσιαστεί ως ακαταλόγιστος»
Κυριακή Γρίβα