Δημήτρης Παπάζογλου: Η Μαρινέλλα μου έλεγε «από το να περιμένω τον θάνατο, καλύτερα να πεθάνω στη σκηνή»
«Το γεγονός ότι με καλούσε στις γιορτές, Χριστούγεννα και Πάσχα, να τρώω με την οικογένειά της ήταν μεγάλη απόδειξη φιλίας και εκτίμησης», είπε ακόμα για την αείμνηστη σταρ