Ελλάδα

“Η μαύρη κότα έχει το ζουμί!”

Η νέα καμπάνια της Day6 για τη RAVENNA Black Week.

Η επιτυχημένη συνεργασία της Day6 και της RAVENNA συνεχίζεται με άλλη μία καμπάνια, αυτή τη φορά για την εβδομάδα προσφορών Black Week, στο πλαίσιο της Black Friday.

Σε concept και παραγωγή της Day6, το νέο τηλεοπτικό σποτ παραδέχεται ότι μπορεί η RAVENNA από μαγειρική να έχει “black midnight”, αλλά από Black Week…σκίζει!

Η επικοινωνία συμπληρώνεται με πλήρη digital campaign, καθώς και ανάπτυξη στα Social Media, ανοίγοντας την όρεξη για αγορές σε όλους μας, διότι ως γνωστόν, η… μαύρη κότα έχει το ζουμί!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Φίλαθλος στην Πάτρα έπαθε έμφραγμα στην προσπάθειά του να σώσει το παιδί του όταν ξέσπασαν άγρια επεισόδια σε τοπικό αγώνα ποδοσφαίρου
Πήρε στα χέρια του το παιδί του και ξεκίνησε να τρέχει για να το σώσει από τους μανιασμένους οπαδούς - Όταν το μετέφερε σε ασφαλές μέρος ξεκίνησε να νιώθει δυσφορία
ΜΕΘ
Πάνος Ρούτσι και Ζωή Κωνσταντοπούλου με σκούπες μπροστά από το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη: «Τιμωρητική η τροπολογία, μην πειράξετε τα παιδιά»
«Εάν ήταν τα παιδιά σας εδώ πέρα, τι θα κάνατε; Είμαστε εδώ ειρηνικά, δεν είμαστε εμείς η απειλή, άλλοι είναι - Τα παιδιά εδώ είναι η οικογένειά μου και έτσι θα παραμείνουμε» λέει ο Πάνος Ρούτσι
Η ομάδα "Μέχρι Τέλους" στο σημείο που είναι γραμμένα τα ονόματα των νεκρών του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη
73