Με ηλεκτροκινούμενα τρένα ελαφριάς κατασκευής, με μέγιστη ταχύτητα τα 120 χιλιόμετρα την ώρα αλλά και αρκετές ισόπεδες διαβάσεις στα σημεία συνάντησης της γραμμής με άλλες οδούς θα προχωρήσει το έργο της επέκτασης του προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λαύριο.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία το αργότερο έως το 2020, όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, μιλώντας στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βούλης.
Το σχέδιο της επέκτασης προς το Λαύριο, όπως αναφέρει η εφημερίδα Έθνος, το οποίο συζητείται εδώ και αρκετά χρόνια, προβλέπει την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 32 χιλιομέτρων, που θα καταλήγει στον Νέο Λιμένα Λαυρίου.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί καθημερινά 300.000 επιβάτες, ενώ σε αυτούς θα πρέπει να προστεθούν και όσοι θα χρησιμοποιήσουν το μέσο, προκειμένου να φτάσουν στο Αεροδρόμιο από το λιμάνι του Λαυρίου και αντίστροφα.
Προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς στο Μαρκόπουλο και το λιμάνι Λαυρίου και επτά ενδιάμεσες στάσεις: Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρίτη, Περιγιάλι, Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου.
Αν και οι μελέτες κατασκευής δεν έχουν προχωρήσει ακόμα, εκτιμάται ότι ο προϋπολογισμός του έργου θα φτάσει τα 140 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Καταγγελίες για τον προαστιακό στο Λαύριο από τους εργαζομένους
Οινόη- Αεροδρόμιο σε 35-40 λεπτά με τον ηλεκτροκίνητο προαστιακό