Ελλάδα

Πανελλαδικές 2019: Η ανάλυση για τα θέματα Πανελληνίων

Σε μαθήματα προσανατολισμού εξετάστηκαν σήμερα, Τετάρτη, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ στις Πανελλήνιες για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ειδικότερα, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών εξετάστηκαν στην Ιστορία, οι υποψήφιοι της ΟΠ Θετικών Σπουδών στη Φυσική και οι υποψήφιοι της ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Τα θέματα της Ιστορίας, χαρακτηρίζονται βατά, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. «Δόθηκαν στους υποψηφίους με απλό και κατανοητό τρόπο και μπορούμε να πούμε ότι ήταν εύκολα», σχολίασε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιάννης Χανούμης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Χανούμη, με εξαίρεση το θέμα Β1, το οποίο χρειαζόταν συνδυαστική σκέψη από τα δύο πρώτα κεφάλαια του βιβλίου και στο οποίο ίσως να μπερδεύτηκαν ορισμένοι υποψήφιοι, τα υπόλοιπα θέματα ήταν αρκετά σαφή και δεν αναμένεται να προβλημάτισαν ιδιαίτερα τους υποψηφίους. «Ήταν κατατοπιστικά και αναμενόμενα τα θέματα, οπότε και ένας μέτριος μαθητής θα μπόρεσε να γράψει καλά», σημείωσε.

Όσον αφορά τη Φυσική, τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας συνολικά. Ωστόσο, όπως και πέρυσι, οι διατυπώσεις των θεμάτων ήταν μεγάλες και τα θέματα που πήραν στα χέρια τους οι υποψήφιοι ήταν πολλές σελίδες (8 στον αριθμό). «Χρειαζόταν αρκετή συγκέντρωση από τους υποψηφίους για να επεξεργαστούν όλα τα δεδομένα που τους δόθηκαν και σίγουρα έπρεπε να διαχειριστούν σωστά τον χρόνο που είχαν διαθέσιμο, για να μπορέσουν να λύσουν όλα τα θέματα, μέχρι τέλους», επεσήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νάνσυ Σαμαρά, καθηγήτρια και συντονίστρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου Αθηναίων. Όπως πρόσθεσε, τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και ειδικότερα, το Γ θέμα αφορούσε διαχείριση εφαρμογών, που όσοι είχαν προετοιμαστεί καλά μπορούσαν να ανταπεξέλθουν, ενώ το Δ θέμα δεν έκρυβε παγίδες και ήταν αναμενόμενο. «Το μόνο πρόβλημα που ίσως αντιμετώπισαν στο Δ θέμα οι υποψήφιοι ήταν η αλυσίδα των υποερωτημάτων», σημείωσε.

[read4more]

Μέτριας δυσκολίας χαρακτηρίζονται και τα φετινά θέματα στο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον». «Τα θέματα ήταν κλασικά και αναμενόμενα, αλλά κάπως απαιτητικά», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχάλης Βαξεβανίδης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον κ. Βαξεβανίδη, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Β θέμα ήταν σχετικά δύσκολο, ενώ το Γ αφορούσε βασικές γνώσεις και μεθοδολογίες που οι υποψήφιοι είχαν διδαχθεί ήδη από την αρχή της χρονιάς. «Το Β είναι αρκετά δύσκολο για Β θέμα, έχει πολλά ζητούμενα. Το Γ αφορά κλασικές μεθοδολογίες, βασικές γνώσεις. Το Δ, όμως είναι αρκετά δύσκολο και ίσως πολλοί να δυσκολευτούν να συνεχίσουν μετά το τρίτο υποερώτημα», κατέληξε.
Όσον αφορά στα ΕΠΑΛ, οι υποψήφιοι αύριο, Πέμπτη, θα εξεταστούν στα μαθήματα ειδικότητας: Ανατομία-Φυσιολογία, Ηλεκτροτεχνία, Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης και Αρχιτεκτονικό Σχέδιο.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Νίκος Πλακιάς για Λουίς Ενρίκε: «Η τοποθέτησή του απαντά στο «πώς στέκεσαι όταν χάνεις το παιδί σου»
Ο Νίκος Πλακιάς, ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό όσα είπε ο Ισπανός, απαντώντας στο πώς ένας γονιός μπορεί να σταθεί ξανά στα πόδια του μετά την απώλεια του παιδιού του
Ο Νίκος Πλακιάς
Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες για την δολοφονία της Μάγια στην Πολωνία: «Είχαν σχέση, ο 17χρονος την χτύπησε, ήταν παραβατικός»
ο 17χρονος που είναι βασικός ύποπτος για την δολοφονία της 16χρονης Μάγια, είχε δεχτεί ακόμη 4 καταγγελίες από το 2021, για παρενόχληση και εκφοβισμό
Η 16χρονη Μάγια και ο δράστης της δολοφονίας
Hellenic Train: Με 1,5 ώρα καθυστέρηση αναχώρησε το τρένο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη με 210 επιβάτες λόγω τεχνικού προβλήματος
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι έδωσε στους 210 επιβάτες νερά και σνακ κατά την αναμονή και παράλληλα δυνατότητα αποζημίωσης με το 25% της αξίας του εισιτηρίου
Τρένο