Ελλάδα

Στο νοσοκομείο μετά από την απεργία πείνας ο πρόεδρος των περιπτερούχων!

Μετά από πενθήμερη απεργία πείνας ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Περιπτερούχων και Καπνοπωλών Ελλάδας χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο καθώς παρουσίασε υπέρταση...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο κ. Κόγιας που δίνει χρόνια μάχη και με την επάρατη νόσο, αποχώρησε την Κυριακή (30/05/2010) από το σημείο διαμαρτυρίας κάτω από το πολιτικό γραφείο του υφυπουργού Οικονομικών Φίλιππου Σαχινίδη σε ένδειξη καλής θέλησης, ενόψει της συνάντησης που είχε καθοριστεί για την Τετάρτη με τον υφυπουργό Οικονομικών.

Ωστόσο αισθάνθηκε αδιαθεσία λόγω υπέρτασης και οδηγήθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου και νοσηλεύεται.
 Ως εκ τούτου αναβλήθηκε και η συνάντηση της Τετάρτης με τον Φίλιππο Σαχινίδη προκειμένου να συζητηθούν εκ νέου τα αιτήματα του κλάδου, και θα επανακαθοριστεί. 

Η απεργία πείνας είχε ξεκινήσει στις 26 Μαϊου

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Την σκότωσα, αγόρασα γλυκά και πήγα σε φίλο μου» - Σοκάρει η απολογία του 43χρονου που δολοφόνησε την Σταυρούλα Λεβεντάκη
Περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια την αποτρόπαια πράξη του, από τη στιγμή που τη χτύπησε με μπουκάλι, την κάρφωσε με ένα χασαπομάχαιρο δυο φορές στην καρδιά και τελικά να την αποτελειώσει με ένα κούτσουρο
43χρονος
Νεκρός 17χρονος στην Καλλιθέα μετά από άγρια συμπλοκή 10 ατόμων - «Το παιδί ήταν αιμόφυρτο, πέταξαν το μαχαίρι και έτρεξαν»
Οι αρχές έχουν προχωρήσει ήδη σε 14 προσαγωγές ενώ εντόπισαν στο σημείο και μαχαίρι - Οπαδικά κίνητρα «βλέπουν» οι αρχές πίσω από το έγκλημα - Δείτε βίντεο από το σημείο
περιπολικό
25