Ελλάδα

Τέμπη: «Αδύνατον να υπήρχαν 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού στον θάλαμο μηχανοδήγησης του τρένου»

«Ακόμα και σε μπιτόνια των 20 λίτρων να βάζανε εδώ αυτό το περιβόητο πτητικό υγρό όπως αναφέρουν οι εμπειρογνώμονες έπρεπε να τοποθετηθούν 125 μπιτόνια»

Ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train διαψεύδει ότι μέσα στο θάλαμο μηχανοδήγησης του εμπορικού τρένου που συγκρούστηκε με την επιβατική αμαξοστοιχία στα Τέμπη υπήρχαν 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού. 

Μιλώντας στην τηλεόραση του Open, ο κ. Νίκος Κιουτσούκης σημείωσε χαρακτηριστικά: «Είναι αδύνατον να αποθηκεύτηκαν 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού στο πίσω μέρος του δεύτερου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε στα Τέμπη».

Σε ερώτηση αν οι 2,5 τόνοι χωρούσαν στο πίσω κομμάτι της δεύτερης μηχανής απάντησε: «Ούτε μια στο εκατομμύριο. Έχω στείλει τη φωτογραφία του θαλάμου οδήγησης. Ακόμα και σε μπιτόνια των 20 λίτρων να βάζανε εδώ αυτό το περιβόητο πτητικό υγρό όπως αναφέρουν οι εμπειρογνώμονες έπρεπε να τοποθετηθούν 125 μπιτόνια. Αν εσείς πιστεύετε ότι μέσα σε αυτό τον χώρο μπορούν να τοποθετηθούν 125 μπιτόνια και να μην βρεθεί ούτε ίχνος από αυτά τα μπιτόνια… Από την άλλη κάποιος πρέπει να μας εξηγήσει τι έγινε αυτό το πτητικό υγρό, πέταξε και βρέθηκε κάτω, δεν βρέθηκε πάνω στη γραμμή στην οποία έπεσε η εμπορική αμαξοστοιχία, δεν βρέθηκε στην πλαγιά του βουνού όπου οι συγγενείς των παιδιών έχουν βάλει τις φωτογραφίες τους; Γιατί δεν λαμβάνουμε υπόψιν αυτά που λέει το Γενικό Χημείο του Κράτους ότι δηλαδή και οι επιβατάμαξες και οι μηχανές τα υλικά για τα οποία χρησιμοποιούνται για τη βαφή τους και για τη συντήρησή τους έχουν μέσα και υγρά…».

Όταν ο ίδιος κλήθηκε να κάνει μια εκτίμηση σχετικά με το τι δημιούργησε την πυρόσφαιρα σημείωσε: «Αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω, αυτό όμως που απαντά το Γενικό Χημείο του Κράτους το οποίο λέει ότι με τόσο υψηλή τάση 25.000 volt που είχαν αυτά τα δύο φωτοβολταϊκά τόξα της εμπορικής και της επιβατικής αμαξοστοιχίας είναι αυτονόητο ότι υπάρχει έκρηξη, αυτό δημιουργεί προβλήματα και στους ηλεκτροκινητήρες και στα συστήματα που έχει μια ηλεκτράμαξα όπως ο μετασχηματιστής. Από την άλλη ούτε σταγόνα ελαίου σιλικόνης δεν βρέθηκε στο έδαφος όπου έπεσε η επιβατική αμαξοστοιχία».

 

Ο ίδιος είχε κάνει και σχετική ανάρτηση στο facebook λέγοντας πως: «Αυτός είναι ένας θάλαμος μηχανοδήγησης Η/Α!!! Σε αυτόν τον χώρο οι… επιστήμονες υποστηρίζουν ότι υπήρχε δεξαμενή με 2,5 τόνους άγνωστο εύφλεκτο υλικό!!! Η… επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!!» έγραψε χαρακτηριστικά.

 

Το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Η πιο πιθανή εξήγηση (για τα ευρήματα σχετικά με το υλικό) φαίνεται να είναι ένας άγνωστος όγκος υγρού καυσίμου που εγκλωβίστηκε μέσα στην καμπύλη S του πλαισίου του βαγονιού εστιατορίου κατά τη 2η σύγκρουση μεταξύ του βαγονιού εστιατορίου και της πρώτης πλατφόρμας της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503 και το οποίο μεταφέρθηκε στην τελική του θέση ανάμεσα στα άλλα συντρίμμια των βαγονιών».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Καταγγελία εργαζομένων «Αγίου Σάββα»: 12 υγειονομικοί υπέστησαν εγκαύματα στα χειρουργεία του «Ελπίς» από ακτινοβολία UV
Οι εργαζόμενοι χειρούργησαν επί 11 συνεχόμενες ώρες με τις λάμπες σε λειτουργία, γεγονός που οδήγησε σε εκτεταμένα εγκαύματα στα μάτια και σε ακάλυπτα σημεία του σώματός τους
Νοσοκομείο Άγιος Σάββας 1
Κακουργηματική δίωξη στον 36χρονο ενοικιαστή της «γιάφκας» στη Θεσσαλονίκη - Απολογείται το Σάββατο
Ο 36χρονος φερόμενος ως ενοικιαστής του διαμερίσματος, από όπου ξεκίνησε την πορεία της η 38χρονη που σκοτώθηκε από την έκρηξη της βόμβας, ήταν δηλωμένος ως άστεγος και ζούσε σε δομή της πόλης
Φωτογραφία από την ΕΛΑΣ 1