Ελλάδα

Χωρίς Μετρό και ΗΣΑΠ η Αθήνα

Μετρό και Ηλεκτρικός τραβούν... χειρόφρενο σήμερα Κυριακή (15.11.2015) λόγω της 24ωρης απεργίας που έχει κηρύξει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων κίνησης στη ΣΤΑΣΥ.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι εργαζόμενοι κήρυξαν την 24ωρη απεργία να για συμμετάσχουν στη γενική τους συνέλευση, όπου θα αποφασιστεί πως θα συνεχίσουν «τη δράση τους».

Αντίθετα από Μετρό και ΗΣΑΠ, κανονικά κινούνται το τραμ και τα τρόλεϊ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Τραγωδία στη Λέσβο: Νεκρή 36χρονη γιατρός λίγες μέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της – Μυστήριο με τις συνθήκες θανάτου της
Ο τοκετός επρόκειτο να γίνει με καισαρική τομή, αλλά εν τέλει γέννησε την Παρασκευή φυσιολογικά, αλλά στη συνέχεια η γυναίκα παρουσίασε επιπλοκές
ασθενοφόρο 6