Κόσμος

Λούβρο: Viral διαφήμιση από την εταιρεία του ανυψωτικού που χρησιμοποίησαν οι κλέφτες – «Μεταφέρουμε τους θησαυρούς σας γρήγορα και αθόρυβα»

«Όταν όλα πρέπει να γίνουν γρήγορα» ήταν το κεντρικό σποτ της νέας καμπάνιας της γερμανικής εταιρείας

Αν και η «εμπλοκή» της με την κλοπή των ανεκτίμητης αξίας κοσμημάτων από του μουσείο του Λούβρου ήταν τελείως τυχαία, η γερμανική εταιρεία των ανυψωτικών μηχανημάτων Bocker είπε να εκμεταλλευτεί αυτή τη συγκυρία και να την γυρίσει προς όφελος της.

Οι δράστες κατάφεραν να προσεγγίσουν το παράθυρο του πρώτου ορόφου του μουσείου του Λούβρου, με ανυψωτικό μηχάνημα. Παριστάνοντας τους εργάτες, εισέβαλαν σε ένα από τα πιο γνωστά μουσεία του κόσμου χωρίς καν να γίνουν αντιληπτοί. Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η κλοπή – μαμούθ, ξεκίνησαν να κυκλοφορούν φωτογραφίες του μηχανήματος που είχαν στήσει οι 4 κλέφτες έξω από του μουσείο.

Αυτό ακριβώς το στιγμιότυπο αναδημοσίευσε και η Bocker, η γερμανική εταιρεία των συγκεκριμένων ανυψωτικών μηχανημάτων ώστε να διαφημίσει τα προϊόντα της, πολύ επιτυχημένα και με χιούμορ, θα σχολίαζε κανείς.

Ανυψωτικό
REUTERS/Gonzalo Fuentes
 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Böcker Maschinenwerke GmbH (@boeckermaschinenwerke)

«Όταν όλα πρέπει να γίνουν γρήγορα: Η Bοcker Agilo μεταφέρει τους “θησαυρούς” σας, βάρους έως 400 κιλών, με ταχύτητα 42 μέτρων το λεπτό – σχεδόν αθόρυβα, χάρη στον ηλεκτροκινητήρα 230V», έγραψε πάνω στην φωτογραφία με το ανυψωτικό μηχάνημα που χρησιμοποίησαν οι δράστες.

Ανυψωτικό
REUTERS/Gonzalo Fuentes
Ανυψωτικό
Ο CEO της γερμανικής εταιρείας, Alexander Boecker, ποζάρει μπροστά από ένα ανυψωτικό μηχάνημα παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποίησαν οι κλέφτες του Λούβρου / REUTERS/Erol Dogrudogan
Ανυψωτικό
REUTERS/Gonzalo Fuentes

Μιλώντας για την διαφήμιση που έχει γίνει πραγματικά viral, η επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας, Τζούλια Σάρβατς, δήλωσε πως αυτή η ιδέα τους ήρθε αφού ξεκίνησε να δέχεται αμέτρητα τηλεφωνήματα για το ανυψωτικό τους που εμφανίστηκε σε κάθε είδηση, σε κάθε κανάλι του κόσμου. 

Όταν ξεπέρασαν το αρχικό σοκ, ξεκίνησαν να κάνουν αστεία με την κατάσταση και έτσι κατέληξαν στην ιδέα αυτής της νέας καμπάνιας η οποία σχολιάστηκε θετικά από το κοινό.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Κωνσταντινούπολη: Απορρίφθηκαν οι κατηγορίες κατά του CHP για «εκλογική απάτη» – Έρευνα για κατασκοπεία κατά Ιμάμογλου
Η νέα έρευνα περί «κατασκοπείας» στρέφεται και κατά του διευθυντή της προεκλογικής εκστρατείας του Ιμάμογλου το 2019 και το 2024, του Νετζετί Εζκάν, και του διευθυντή του δικτύου Tele1 Μερντάν Γιαναρντάγκ
O ηγέτης του CHP Οζγκιούρ Εζέλ
Κλοπή του αιώνα στο Λούβρο: Πάνω από 150 δείγματα DNA και αποτυπώματα στα χέρια των Αρχών – Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό των κοσμημάτων
Η εισαγγελέας του Παρισιού, Λορ Μπεκιό είπε ότι οι αναλύσεις των ευρημάτων «απαιτούν χρόνο, ακόμη κι αν έχουν τεθεί σε απόλυτη προτεραιότητα από τα εργαστήρια» - Τις επόμενες μέρες τα πρώτα αποτελέσματα
Η τιάρα της αυτοκράτειρας Ευγενίας