Κόσμος

Μεσανατολικό: Τέσσερις Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν από ισραηλινό πλήγμα στη Δυτική Όχθη

Τέσσερις Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν από ισραηλινή αεροπορική επιδρομή στον προσφυγικό καταυλισμό Νουρ Σαμς στην πόλη Τούλκαρεμ της κατεχόμενης Δυτικής Όχθης.

Παλαιστίνιοι αξιωματούχοι δήλωσαν στο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Xinhua ότι ισραηλινό αεροσκάφος έπληξε με πύραυλο την κεντρική πλατεία του Νουρ Σαμς στη Δυτική Όχθη, προκαλώντας τον θάνατο τεσσάρων νέων, όπως επιβεβαίωσε αργότερα το Υπουργείο Υγείας της Χαμάς.

Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις (IDF) επιβεβαίωσαν το πλήγμα στον συγκεκριμένο καταυλισμό, υποστηρίζοντας ότι τα θύματα προετοίμαζαν βομβιστική επίθεση.

Σύμφωνα με απολογισμό του Υπουργείου Υγείας στη Ραμάλα, περισσότεροι από 550 Παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί από ισραηλινά πλήγματα στη Δυτική Όχθη από τον περασμένο Οκτώβριο, όταν ξέσπασε ο πόλεμος στη Λωρίδα της Γάζας στον απόηχο της σφαγιαστικής επιδρομής της Χαμάς εναντίον του Ισραήλ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Μπριζίτ Μπαρντό: Η στροφή προς τον ακτιβισμό, η αποστασιοποίηση από τον φεμινισμό και η Μαρίν Λε Πεν ως «σύγχρονη Ιωάννα της Λωραίνης»
Η Μπαρντό προκάλεσε αντιδράσεις λόγω των ακροδεξιών πολιτικών της απόψεων, των σχολίων της για το Ισλάμ και τη μετανάστευση, για την υποκίνηση φυλετικού μίσους αλλά και το ότι αντιτάχθηκε στο κίνημα MeToo
Μπριζίτ Μπαρντό
Το Σεντ Τροπέ αποχαιρετά τη Μπριζίτ Μπαρντό: Βοήθησε να λάμψει η πόλη μας
Το 1956, η μυρωδιά του σκανδάλου γύρω από την ταινία «Και ο Θεός Έπλασε τη Γυναίκα» του Ροζέ Βαντίμ, τότε συζύγου της Μπριζίτ Μπαρντό, τοποθέτησε την ηθοποιό και το ψαροχώρι στις πρώτες σελίδες των εφημερίδων
Το σπίτι της στο Σέντ Τροπέ
Εμάνουελ Μακρόν για Μπριζίτ Μπαρντό: «Το σύμβολο της Γαλλίας που ενσάρκωσε μια ζωή ελευθερίας»
«Ήταν ένα απόλυτο αστέρι του γαλλικού και διεθνούς κινηματογράφου, μια μορφή γυναικείας φύσης στη φαντασία του έθνους, μια ελεύθερη και αφοσιωμένη φωνή», έγραψε επίσης ο Γάλλος πρόεδρος
Ο Εμάνουελ Μακρόν