Κόσμος

Παρίσι: «Δαγκωμένες Διαφημιστικές Πινακίδες» ανοίγουν την όρεξη

Άλλα κόλπα… στο Παρίσι. Έκαναν την εμφάνισή τους διαφημίσεις φαγητών, οι οποίες μοιάζουν σαν κάποιοι να έχουν ήδη δαγκώσει τις λιχουδιές.

Την πρωτότυπη ιδέα έχει η διαφημιστική εταιρεία TBWA Paris, που υποστηρίζει την επέκταση πασίγνωστου διεθνούς φαστ φουντ στη Γαλλία. Η σχέση της εταιρίας με το Παρίσι έχει αποδειχθεί ανθεκτική όλα αυτά τα χρόνια, γεννώντας αξιομνημόνευτες καμπάνιες που έχουν επηρεάσει την τοπική ποπ κουλτούρα.

Η τελευταία καμπάνια ακούει στο όνομα «Δαγκωμένες Διαφημιστικές Πινακίδες», εξακολουθεί να μη χρησιμοποιεί το λογότυπο της διαφημιζόμενης εταιρείας και αποτελείται από τρεις διαφημιστικές πινακίδες με οπίσθιο φωτισμό που έχουν τοποθετηθεί σε τρία σημεία στην Πόλη του Φωτός. Και οι οποίες είναι στην κυριολεξία δαγκωμένες.

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
O Βλαντίμιρ Πούτιν υποδέχθηκε τον Σι Τζινπίνγκ στο Κρεμλίνο: «Κίνα και Ρωσία απέναντι στην ηγεμονική καταδίωξη της Δύσης»
Ο Κινέζος πρόεδρος, που θα παραστεί στους εορτασμούς για την 80η επέτειο από τη λήξη του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, αναμένεται να υπογράψει εμπορικές συμφωνίες με τη Μόσχα
Ο Σι Τζινπίνγκ και ο Βλαντίμιρ Πούτιν στο Κρεμλίνο 1
Ξεκινά ξανά η ψηφοφορία των Καρδιναλίων για την εκλογή του νέου Πάπα - Αυξάνονται οι πιθανότητες να βγει λευκός καπνός
Μέσα στην ημέρα έχουν προγραμματιστεί 4 ψηφοφορίες, στις 10:30, 12:00, 18:30 και 20:00 το απόγευμα - Ποιες οι διαδικασίες στην περίπτωση που εκλεχθεί ο νέος Πάπας
Καμινάδα