Lifestyle

Shaya για το “Dancing on ice”: “Στόχος μου είναι ο τελικός!”

Για το show στον πάγο που θα ξεκινήσει σε μερικές μέρες μίλησε η γνωστή τραγουδίστρια...

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Για τις πρόβες στον πάγο, τη συμμετοχή της στο “Dancing on ice” και την επιθυμία της να φθάσει μέχρι τον τελικό μίλησε η Shaya.

 

Η γνωστή τραγουδίστρια που πριν λίγες μέρες ξεκίνησε τις εμφανίσεις της στο “Fix” μαζί με τον Νίνο και την Πάολα, έχει φορέσει τα παγοπέδιλά της και ετοιμάζεται για το φιλανθρωπικό show του Ant1. “Και να πέσω και να πάθω κάτι, πάντα υπάρχει κάποιος εκεί για να με βοηθήσει και να με κάνει καλά”, είπε στην κάμερα του “Πρωινού Ant1”…

Διάβασε στο TLIFE τι είπε για τον τελικό του παιχνιδιού!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα