Τρίτη, 23 Απρ.
19oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Κορονοϊός στην τηλεθέαση

Κορονοϊός στην τηλεθέαση

Με αρκετές αλλαγές στα προγράμματά τους λόγω του κορονοϊού συνεχίζουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί.

Ενδιαφέρον λοιπόν παρουσιάζουν τα έσοδά τους στο ταμείο της τηλεθέασης αποτυπώνοντας το ποιοί έχουν πληγεί περισσότερο αλλά και ποιοι έχουν ωφεληθεί καθώς ο κορονοϊός έχει προκαλέσει πολλές αλλαγές και στο τηλεοπτικό τοπίο.

Έτσι λοιπόν τον Μάρτιο στην κορυφή της κατάταξης βρέθηκε ο ΣΚΑΪ καταφέρνοντας σαφώς μέσα από τις ενημερωτικές εκπομπές του να κερδίσει το ενδιαφέρον των περισσοτέρων τηλεθεατών. Έτσι ο σταθμός του Φαλήρου εκθρόνισε τον ΑΝΤ1 που έχει πολλούς λόγους να ανησυχεί για το… ενημερωτικό προφίλ του καθώς αυτή την περίοδο έχασε πολλούς τηλεθεατές και βρέθηκε στην τρίτη θέση, μετά από το STAR. Αμέσως μετά στην κατάταξη του γενικού συνόλου βρέθηκε ο ALPHA που συνεχίζει την πτωτική πορεία αποδεικνύοντας ότι δεν είναι από τις κύριες επιλογές των τηλεθεατών για ενημέρωση ενώ ακολουθεί το OPEN που σημείωσε επίσης μείωση των ποσοστών του αποδεικνύοντας κι αυτό ότι… «Παιανία υπάρχει πρόβλημα στην ενημέρωση»!

Τέλος άνοδο σημείωσε η ΕΡΤ1 που μπορεί να είναι μικρή… αλλά είναι άνοδος, προκαλώντας χαρά στο ραδιομέγαρο που πιστεύουν ότι λόγω κορονοϊού κέρδισαν τους τηλεθεατές, αλλά αγνοώντας ότι… είναι μακρύς ο πηγαιμός για τα διψήφια νούμερα τηλεθέασης. Στα ίδια ποσοστά με τον προηγούμενο μήνα κινήθηκε το MEGA ενώ στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης βρίσκονται τα υπόλοιπα κανάλια της κρατικής τηλεόρασης.

Ενδιαφέρουσα όμως είναι η κατάταξη και στο δυναμικό κοινό που το STAR κυρίως λόγω «Master Chef» βρέθηκε στην κορυφή και μάλιστα με αρκετή διαφορά από τον ΑΝΤ1 που ακολουθεί, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο ΣΚΑΪ  και αμέσως μετά ο ALPHA.

Οι υπόλοιποι σταθμοί κατέγραψαν μονοψήφιους μέσους όρους στους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών με το OPEN και το MEGA να ισοβαθμούν ενώ οι μέσοι όροι των καναλιών της ΕΡΤ ακόμα και αθροιστικά να τους δεις συμπεραίνεις ότι το συγκεκριμένο κοινό απέχει πολύ… και δικαιολογημένα… από το ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.  

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό  που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Μάρτιο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Φεβρουάριο.

Πάντως βλέποντας τις επιδόσεις των τηλεοπτικών σταθμών εν μέσω κορονοϊού συμπεραίνεις ότι έχουν υπάρξει αρκετές αλλαγές. Δεδομένων λοιπών των συνθηκών αλλά και του κλίματος που θα επικρατήσει και αυτό το μήνα λόγω του κορονοϊού εκτιμάται ότι και τον Απρίλιο το «ταμείο» της τηλεθέασης σε κάποιους τηλεοπτικούς σταθμούς θα προκαλέσει αλλαγές… και δεν εννοούμε… μόνο στα προγράμματά τους…!

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις