Σε περίοδο που η διαφημιστική αγορά κινείται σε πολύ χαμηλά επίπεδα το να εμφανίζουν και πτώση της ακροματικότητάς τους, τους επιφέρει πρόσθετες δυσκολίες στο να διεκδικήσουν μερίδιο της μικρής διαφημιστικής πίττας. Μετά την απόφαση όμως της Α.Ε.Μ.Α.Ρ (Αστική Εταιρία Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής) και της Ε.Ι.Ι.Ρ.Α. (Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών) θα μπορούν να είναι πιο ήρεμοι καθώς δεν θα υπάρξουν μετρήσεις ακροαματικότητας για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αττικής από τη Bari-Focus για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Βέβαια να αναφέρω ότι κάθε χρόνο το μήνα Αύγουστο δεν γίνονταν μετρήσεις ακροαματικότητας για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αττικής, αλλά λόγω της χαμηλής διαφημιστικής κίνησης και των όσων συμβαίνουν στην πολιτική σκηνή το διάστημα παρατάθηκε ένα μήνα ακόμα! Πάντως, αν δεν δοθεί και νέα… παράταση τότε από Σεπτέμβριο, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί που σημειώνουν πτωτική πορεία στους πίνακες ακροαματικότητας, θα αντιμετωπίσουν αρκετά προβλήματα…!
Χωρίς μετρήσεις ακροαματικότητας Ιούλιο και Αύγουστο
Ευχάριστη η είδηση για ορισμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς που έβλεπαν τις μετρήσεις ακροαματικότητάς τους να διαγράφουν πτωτική πορεία και έτσι προσπαθούσαν να… απαξιώσουν τα αποτελέσματα.
MasterChef 2024: Ο Ηλίας Κιαζόλι δείχνει το δρόμο για τον τελικό – Μονομαχούν στις Σπέτσες για τη νίκη
Survivor 2024: Ένας τραυματισμός μουδιάζει τους πάντες – Τι θα δούμε απόψε
Βίκυ Μπάρκουλη: Σεβόμουν ότι ο πατέρας μου έκανε παιδί πολύ ηλικιωμένος και δεν είχε κάτι να του αφήσει
Ντέπυ Γκολεμά: Βλέπεις το TV Queen και θέλεις να πηδήξεις από το παράθυρο
Media Τελευταίες ειδήσεις