Διεθνή

Βαλτιμόρη: 80 ασφαλιστές και αντασφαλιστές μοιράζονται τις απαιτήσεις από το ναυάγιο του Dali

Πολλές μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες θα μοιραστούν την προβλεπόμενη ζημία δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα προκληθεί από την κατάρρευση μιας γέφυρας στο λιμάνι της Βαλτιμόρης, σύμφωνα με αναλυτές.

Περίπου 80 ασφαλιστές και αντασφαλιστές έχουν επιβαρυνθεί με με ζημιά συνολικά τριών δισεκατομμυρίων δολλαρίων από τις ασφαλιστικές Britannia P&I Club και International Group of P&I Clubs, έγραψε χθες (28.03.24) ο αναλυτής Brandan Holmes της Moody’s Ratings.

Τα pools είχαν ασφαλίσει το πλοίο που εμβόλισε τη γέφυρα καθώς έβγαινε από το λιμάνι και προκάλεσε την κατάρρευσή της.

“Αν και η απαίτηση θα είναι μεγάλη, δεν θα είναι σημαντική για τους μεμονωμένους ασφαλιστές και αντασφαλιστές, επειδή κατανέμεται σε τόσους πολλούς”.

Σύμφωνα με έκθεση του οίκου αξιολόγησης S&P Global, η Λορέτα Γουόρτερς από το Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Πληροφοριών εκτιμά ότι μόνο η ανακατασκευή της γέφυρας Φράνσις Σκοτ θα κοστίσει 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο ιδιοκτήτης του πλοίου -του μήκους 300 μέτρων, εννέα ετών “Dali”- θα θεωρηθεί πιθανότατα υπεύθυνος γι’ αυτό. Πρόκειται για την Grace Ocean Pte. από τη Σιγκαπούρη.

Ο διεθνής όμιλος P&I Clubs καλύπτεται σε μεγάλο βαθμό από αντασφαλιστές υπό την ηγεσία της AXA XL. Το Britannia P&I Club δήλωσε ότι η ακριβής αιτία του ατυχήματος δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί.

Θα χρειαστούν χρόνια για να αποσαφηνιστούν τα ζητήματα ευθύνης, γράφει η S&P. Η ασφάλιση ναυτικής ευθύνης (P&I) καλύπτει ζημιές που προκαλούνται από πλοία σε σταθερά ή πλωτά αντικείμενα.

Εκτός από το καθαρό κόστος ανακατασκευής, είναι πιθανό να προκύψουν περαιτέρω ζημιές, για παράδειγμα λόγω του αποκλεισμού του λιμανιού και των συνεπειών για το περιβάλλον.

Αυτό θα μπορούσε επίσης να επηρεάσει τα συμβόλαια διακοπής της επιχειρηματικής δραστηριότητας, εάν διαταραχθούν οι αλυσίδες εφοδιασμού.

Η Βαλτιμόρη είναι ένα σημαντικό λιμάνι για τις εξαγωγές φορτηγών και ρυμουλκούμενων, μεταξύ άλλων.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Allianz, περίπου 800.000 οχήματα με 1,3 εκατομμύρια τόνους φορτίου πέρασαν από το λιμάνι πέρυσι.

Οι συγκρούσεις πλοίων έχουν γίνει σπάνιες τα τελευταία χρόνια, γράφει ο ασφαλιστής. Τα τελευταία δέκα χρόνια, μόνο 30 πλοία έχουν χαθεί λόγω σύγκρουσης με άλλα πλοία και τέσσερα λόγω σύγκρουσης με λιμενικές εγκαταστάσεις.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Διεθνή
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Διεθνή: Περισσότερα άρθρα
Κλείνει ένα μήνα το shutdown στις ΗΠΑ – Αντιμέτωπα με την στέρηση βασικών αγαθών δεκάδες εκατομμύρια νοικοκυριά
Το φρένο στις πληρωμές του SNAP σημαίνει ότι εκατομμύρια χαμηλόμισθοι και οικογένειες με παιδιά μπορεί να βρεθούν χωρίς μηνιαία στήριξη για βασικά είδη διατροφής
Καπιτώλιο
ΗΠΑ: Το αναμενόμενο πάγωμα των επιτοκίων αυξάνει το κόστος δανεισμού
Η κίνηση αυτή αντανακλά μια μετατόπιση στο κλίμα της αγοράς, με τα συμβόλαια ανταλλαγής επιτοκίων που συνδέονται με τη συνεδρίαση της Fed τον Δεκέμβριο να υποδηλώνουν πλέον περίπου ισόποσες πιθανότητες μείωσης των επιτοκίων
iStock
Η Γαλλική Εθνοσυνέλευση απορρίπτει προτάσεις για φόρο πλούτου για τον προϋπολογισμό
Η κυβέρνηση αντιτάχθηκε στις προτάσεις, λέγοντας ότι η Γαλλία δεν έχει ποτέ φορολογήσει επιχειρηματικά περιουσιακά στοιχεία και ότι τα μέτρα πιθανότατα θα καταργηθούν από το συνταγματικό δικαστήριο
Alexis Sciard
Serafin: Ανταγωνιστικότητα, ασφάλεια και άμυνα χωρίς υποχώρηση των ευρωπαϊκών πολιτικών – Οι προτάσεις της Κομισιόν
Ο κ. Serafin επισήμανε ότι ο μακροπρόθεσμος ευρωπαϊκός προϋπολογισμός δεν έχει να κάνει απλά με νούμερα, αλλά κυρίως και πρωτίστως με πολιτικές και στρατηγικές επιλογές, για το πού θέλουμε και πού πρέπει να επενδύσουμε μαζί
Σημαίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης