Επιχειρήσεις

Αττική Οδός: Στο επίκεντρο η ασφάλεια και η εξυπηρέτηση

Για την Αττική Οδό, η ασφάλεια και η εξυπηρέτηση των χιλιάδων οδηγών που επιλέγουν καθημερινά τον αυτοκινητόδρομο για τις μετακινήσεις τους, είναι αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Κι αυτό αποτυπώνεται σε μετρήσιμα αποτελέσματα.

Υπεύθυνα στο πλευρό των οδηγών

Οι ομάδες περιπολίας βρίσκονται σταθερά εκεί που υπάρχει ανάγκη, διανύοντας κάθε χρόνο σχεδόν 3.500.000 χιλιόμετρα στην Αττική Οδό, ενώ, το 2022, αποκρίθηκαν σε κάθε συμβάν στον αυτοκινητόδρομο σε λιγότερο από 6 λεπτά κατά μέσο όρο.

Κομβικός άλλωστε είναι ο ρόλος του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας, με το εξειδικευμένο προσωπικό του να βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση εξασφαλίζοντας 24/7 δυναμική παρακολούθηση καθώς και ενημέρωση των οδηγών που κινούνται στην Αττική Οδό μέσω των Πινακίδων Μεταβλητών Μηνυμάτων. Επίσης, πρόσφατα, ο εταιρικός ιστότοπος αναβαθμίστηκε με νέες λειτουργικότητες και εμπλουτισμένες δυνατότητες, με στόχο, μεταξύ άλλων, τη βελτιωμένη εμπειρία και την ενημέρωση των χρηστών σε πραγματικό χρόνο για τις συνθήκες κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο, ιδίως κατά τις ώρες αιχμής, με ταυτόχρονη πληροφόρηση από τον λογαριασμό @aodostraffic στο Twitter.

RA

Διαχρονικά εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου

Το τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Αττικής Οδού με τη σειρά του όλα αυτά τα χρόνια έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού καταγράφοντας υψηλά ποσοστά αποδοχής στις ετήσιες έρευνες ικανοποίησης. Ενδεικτικά, το 2022, δέχθηκε πάνω από 375.000 κλήσεις που εξυπηρετήθηκαν κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 2 λεπτά.

Επιπλέον, με ένα ευρύ δίκτυο Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, η Αττική Οδός, είναι δίπλα στους χρήστες και τους συνδρομητές της για θέματα συνδρομών και για κάθε ζήτημα που αφορά τον αυτοκινητόδρομο. Σε αυτά προστέθηκε το προηγούμενο διάστημα ένα ακόμα Σημείο Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, επί του κόμβου της Λ. Κηφισίας (Δαχτυλίδι), το οποίο είναι και το πρώτο εκτός Αττικής Οδού, απαντώντας στο αίτημα των χρηστών για πρόσβαση σε ένα σημείο που να βρίσκεται σε κεντρική τοποθεσία, χωρίς να απαιτείται η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο και κατ’ επέκταση η πληρωμή διοδίων.

RA

Η «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», οι εταιρείες που βρίσκονται πίσω από το έργο, θα συνεχίσουν να έχουν το βλέμμα στραμμένο στις τεχνολογικές εξελίξεις και στα νέα δεδομένα, ώστε ο αυτοκινητόδρομος να παραμένει πρωτοπόρος σε ζητήματα οδικής ασφάλειας και λειτουργίας, συμβαδίζοντας με έναν ψηφιακό κόσμο που αλλάζει συνεχώς.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.aodos.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς