Επιχειρήσεις

Ποσειδώνια: Οι νεοφυείς επιχειρήσεις στην ναυτιλία – Η θέση του εφοπλιστή Γιάννη Μαρτίνου

Περισσότερες από 30 νεοφυείς επιχειρήσεις (start-up) ναυτιλιακής τεχνολογίας από όλο τον κόσμο παρουσιάζουν τις λύσεις και τις πλατφόρμες τους στη φετινή Έκθεση Ποσειδώνια, που πραγματοποιείται στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo της Αθήνας έως την Παρασκευή 10 Ιουνίου.

Οι ιδρυτές και οι διευθύνοντες σύμβουλοι μερικών από αυτές τις start-up μοιράστηκαν τις ιδέες και τις απόψεις τους σήμερα το πρωί στο δημοφιλές TradeWinds Shipowners Forum, το οποίο άνοιξε τη συνεδριακή ατζέντα των Ποσειδωνίων που είναι γεμάτη με ενδιαφέρουσες και επίκαιρες συζητήσεις σχετικά με τα φλέγοντα θέματα της απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα και της ψηφιοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Παρουσιάζοντας το σχετικό πάνελ συζήτησης, ο Julian Bray, αρχισυντάκτης του δημοφιλούς περιοδικού TradeWinds, δήλωσε: «Η ψηφιακή ναυτιλιακή τεχνολογία αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς εν μέσω αυξανόμενων αναγκών για λύσεις σε ένα νέο σύνολο προβλημάτων, που περιλαμβάνουν την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα και τις πρωτοφανείς δυσχέρειες  στη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας».

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν για τη δύναμη των ψηφιακών λύσεων και την δυνατότητά τους να καταρρίψουν τα «σιλό» της ναυτιλιακής βιομηχανίας, λειτουργώντας ως καταλύτης για την αλλαγή και ως παράγοντας για πιο στοχευμένη λήψη αποφάσεων από τους πλοιοκτήτες και τις ναυτιλιακές εταιρείες.

Πηγές χρηματοδότησης

Παρότι ο παγκόσμιος τομέας της ναυτιλιακής τεχνολογίας κατέγραψε πέρσι ρεκόρ χρηματοδότησης, οι επιχειρηματίες παραμένουν επιφυλακτικοί σχετικά με την ικανότητά τους να διατηρήσουν αυτή τη δυναμική, ειδικά καθώς τα Venture Capitals (VC) δείχνουν κάποια απροθυμία να επενδύσουν εξαιτίας της αβεβαιότητας που περιβάλλει τους μακροπρόθεσμους ρυθμιστικούς κανόνες και την εφαρμογή των σχετικών πολιτικών. Ωστόσο, η Zero North μόλις πριν από λίγες ημέρες συγκέντρωσε $50 εκατομμύρια σε έναν δεύτερο γύρο χρηματοδότησης.

Σε εκείνο το σημείο, ο Ιωάννης Μαρτίνος, ο οποίος άφησε τη θέση του ως συν-διευθύνων σύμβουλος της Thenamaris, της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας που ιδρύθηκε από την οικογένειά του, για να τολμήσει μόνος του ως Διευθύνων Σύμβουλος του The Signal Group, είπε: «Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα πρέπει να είναι περισσότερο αποφασιστικοί. Οι πλοιοκτήτες χρειάζονται σαφήνεια, δεν είναι χημικοί. Οι επιστήμονες και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να τους καθοδηγήσουν και να τους πουν προς ποια κατεύθυνση πρέπει να κινηθούν».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Ακτοπλοΐα: Προκλήσεις για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου – «Ανάσα» για τους επιβάτες η συγκράτηση των τιμών στους ναύλους
Το τελικό παραδοτέο θα περιλαμβάνει και το σχεδιασμό ενός εργαλείου χρηματοδότησης, που θα διευκολύνει την πρόσβαση των εταιρειών του κλάδου σε δανειακά σχήματα
Επιβάτες σε πλοίο
Η METRO στηρίζει για 3η χρονιά τους εργαζομένους της που θέλουν να μεγαλώσουν την οικογένειά τους!
Μέχρι σήμερα, μέσα από το πρόγραμμα έχουν γεννηθεί δύο υγιέστατα μωρά, ενώ και άλλες οικογένειες εργαζομένων, περιμένουν τη γέννηση του νέου μέλους της οικογένειάς τους
Η METRO στηρίζει για 3η χρονιά τους εργαζομένους της που θέλουν να μεγαλώσουν την οικογένειά τους!