Επιχειρήσεις

Βίκος Α.Ε.: Ηγετική θέση στην αγορά του φυσικού μεταλλικού νερού

Εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων (Βίκος ΑΕ) στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού. Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ* για το 11μηνο του 2021, οι πωλήσεις του εμφιαλωμένου νερού Βίκος, σημειώνουν σημαντική αύξηση, τόσο σε όγκο, όσο και σε αξία. 

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, ο ρυθμός ανάπτυξης σε όγκο της κατηγορίας εμφιαλωμένου νερού στην αγορά των σούπερ μάρκετ, το πρώτο ενδεκάμηνο του έτους, έφτασε στο +5,8%. Ωστόσο για την εταιρεία Βίκος ο ρυθμός ανάπτυξης ανήλθε στο εντυπωσιακό +17,7%, αποδεικνύοντας τη δυναμική του brand και την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού.

Από πλευράς όγκου πωλήσεων, το μερίδιο αγοράς που κατέκτησε το brand Βίκος στο ενδεκάμηνο 2021 ανήλθε στο 17,4%, που αποτελεί κορυφαία επίδοση στο «επώνυμο» εμφιαλωμένο νερό (το νερό Ζαγόρι έχει μερίδιο επίσης 17,4%, ενώ τo εμφιαλωμένο νερό ιδιωτικής ετικέτας έχει μερίδιο 29,6%).

Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν με πανηγυρικό τρόπο τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος Α.Ε.), στην αγορά του εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού. Έρχονται μάλιστα λίγο μετά και την πολλαπλή βράβευση από τον καθιερωμένο θεσμό True Leaders της ICAP για το έτος 2020.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία Βίκος:

● Αναδείχθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τα μεγαλύτερα κέρδη EBITDA για το 2020 (με άνοδο 26 θέσεις στην κατάταξη, από 139 το 2019, σε 113 το 2020).

● Διακρίθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού που έχει αυξήσει το προσωπικό της μεταξύ των ετών 2019 και 2020.

● Βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου της με βάση τον κύκλο εργασιών.

● Είναι σταθερά ανάμεσα στους 109 Business Leaders in Greece από το 2011 έως σήμερα.

● Αξιολογήθηκε με υψηλό ICAP Score.

Τα τεκμηριωμένα και αδιαμφισβήτητα στοιχεία ως προς τις επιδόσεις της Βίκος Α.Ε. και το κορυφαίο μερίδιο στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού είναι αποτέλεσμα όχι μόνον της ποιότητας του ίδιου του φυσικού μεταλλικού νερού Βίκος, αλλά επίσης, των τριών δεκαετιών συστηματικών επενδύσεων και της διαρκούς ανάπτυξης της εταιρείας. Η Βίκος Α.Ε. ως πραγματικός πρωταγωνιστής στον κλάδο θα συνεχίσει και την επόμενη χρονιά το σημαντικό επενδυτικό της πρόγραμμα, θέτοντας στόχο για ακόμα υψηλότερες επιδόσεις, ανταποκρινόμενη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών.   

*Market Track data Still Water YTD Νοεμβρίου SuperMarkets + Superettes + Discounters.  Στοιχεία από την Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς