Οικονομία

Οι απολύσεις στο Δημόσιο θα μεγαλώσουν τις ουρές των ανέργων

Η αυστριακή Der Standard εκτιμά ότι η απόλυση 25.000 δημοσίων υπαλλήλων σε μια χρονιά ύφεσης δεν πρόκειται να συμβάλει στην αναθέρμανση της ελληνικής οικονομίας, αλλά απλά θα γεμίσει τις ουρές των ανέργων έξω από τα γραφεία του ΟΑΕΔ.

Στο μεταξύ, «θέμα χρόνου» χαρακτηρίζει η εφημερίδα Tagesspiegel ένα νέο κούρεμα του ελληνικού χρέους, καθώς αυτό χαρακτηρίζεται μη βιώσιμο. Σύμφωνα με το σχόλιο, η νέα απομείωση θα κοστίσει χρήματα στους γερμανούς φορολογούμενους και για αυτή την εξέλιξη ευθύνονται και οι Γερμανοί.

η απόλυση 25.000 δημοσίων υπαλλήλων σε μια χρονιά ύφεσης δεν πρόκειται να συμβάλει στην αναθέρμανση της ελληνικής οικονομίας

Οι αναλυτές αντιμετωπίζουν με απαισιοδοξία τις εξελίξεις στην Ελλάδα.
Ιδιαίτερα επικριτική είναι η αυστριακή Der Standard που εκτιμά ότι η απόλυση 25.000 δημοσίων υπαλλήλων σε μια χρονιά ύφεσης δεν πρόκειται να συμβάλει στην αναθέρμανση της ελληνικής οικονομίας, αλλά απλά θα γεμίσει τις ουρές των ανέργων έξω από τα γραφεία του ΟΑΕΔ.

αφού μέχρι σήμερα οι υποσχέσεις δεν τηρήθηκαν η τρόικα βάζει τώρα το μαχαίρι στο λαιμό στην ελληνική κυβέρνηση

Και για αυτό δεν ευθύνεται το ΔΝΤ, παρατηρεί η εφημερίδα, αλλά οι χώρες της ευρωζώνης. «Ωστόσο το ΔΝΤ συμπράττει πρόθυμα», καταλήγει.

Οι απολύσεις δεν φέρνουν ανάπτυξη

H ελβετική Neue Zürcher Zeitung σχολιάζει την απόφαση του Eurogroup να δοθεί τμηματικά η επόμενη δόση των πιστώσεων στην Ελλάδα: «Η ελληνική κυβέρνηση έχει κάνει πολλά για να περιορίσει τις δαπάνες, να αυξήσει τα έσοδα και να ελέγξει το δημόσιο έλλειμμα. Αυτό από μόνο του δεν αρκεί για να μπει στο δρόμο της βελτίωσης και να καταστήσει βιώσιμο το χρέος. Πολλοί τομείς παραγωγής και παροχής υπηρεσιών έχουν όμως υποστεί τέτοιες φθορές ώστε να μην είναι σε θέση να ανοίξουν νέους δρόμους στην απασχόληση. Χειρόφρενο βάζει κυρίως ο δημόσιος τομέας, ο οποίος με την ζημιογόνα γραφειοκρατία του παρεμποδίζει την ανάπτυξη. Πολλές φορές δόθηκε η υπόσχεση για συρρίκνωση του δημοσίου. Και αφού μέχρι σήμερα οι υποσχέσεις δεν τηρήθηκαν η τρόικα βάζει τώρα το μαχαίρι στο λαιμό στην ελληνική κυβέρνηση».

«Η Ελλάδα πρέπει να περιορίσει τη δημόσια διοίκηση» είναι ο τίτλος ρεπορτάζ της Frankfurter Allgemeine Zeitung, στο οποίο επισημαίνεται: «Ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δήλωσε πως αυτό το μήνα θα πάει στην Ελλάδα. Επαίνεσε μάλιστα τη δημοσιονομική πολιτική της κυβέρνησης στην Αθήνα. Το δημοσιονομικό πρόγραμμα εξυγίανσης είναι εντός ορίων, και οι προβλέψεις για ανάπτυξη δεν έχουν χειροτερεύσει. Παρόλα αυτά το ΙΟΒΕ υπολογίζει σε οικονομική ύφεση 4,8% και όχι 4,6%».

Διαβάστε επίσης: 

Όλες οι αλλαγές στη φορολογία: Τι περιμένει μισθωτούς και συνταξιούχους – Θα φορολογείται και το επίδομα ανεργίας – Φόρος πολυτελείας… αναδρομικά!

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Οι περισσότερες περικοπές Οκτωβρίου εδώ και δύο δεκαετίες στις ΗΠΑ λόγω τεχνητής νοημοσύνης και περικοπών δαπανών
Οι αμερικανικές εταιρείες, ανακοίνωσαν 153.074 περικοπές θέσεων εργασίας τον περασμένο μήνα, σχεδόν τριπλάσιες σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και οφείλονται στους τομείς της τεχνολογίας και της αποθήκευσης
Xρηματοοικονομικά γραφήματα
Βρετανία: «Χιλιομετρικό φόρο» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συζητά η κυβέρνηση για να αυξήσει τα κρατικά έσοδα
Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Telegraph, η υπουργός Οικονομικών Ρέιτσελ Ριβς, που θα παρουσιάσει τον προϋπολογισμό στις 26 Νοεμβρίου, εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβληθεί φόρος ύψους 3 πενών (3,5 λεπτά του ευρώ) για κάθε μίλι (1,6 χλμ.)
Ηλεκτρικά οχήματα
Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Η ανάπτυξη των ηλεκτρικών δικτύων να συμβαδίσει με την επενδυτική έκρηξη της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ο κ. Μανουσάκης ανέφερε ότι η επενδυτική έκρηξη των τελευταίων χρόνων στη βιομηχανία της Τεχνητής Νοημοσύνης, δημιουργεί την ανάγκη αξιοποίησης όλων των απαραίτητων δικτυακών υποδομών ώστε να εξυπηρετούνται οι πελάτες υψηλού φορτίου
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ κ. Μάνος Μανουσάκης
Πιερρακάκης: Κλειδί για την αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ ο διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες
Η εικόνα αυτή αδικεί τη σημαντική πρόοδο των τελευταίων ετών, σημειώνοντας ότι η απερχόμενη διοίκηση παρέλαβε τα ΕΛΤΑ στην πέμπτη θέση της αγοράς ταχυμεταφορών και τα ανέβασε στη δεύτερη, είπε ο ΥΠΟΙΚ
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης