Όσοι διοικούν επιχειρήσεις γνωρίζουν καλά ότι δεν μπορούν να τα κάνουν όλα μόνοι τους. Η ευελιξία, που συχνά προϋποθέτει την ανάθεση εργασιών σε τρίτους (outsourcing), αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό του επιτυχημένου διοικείν.
«Για μια επιχείρηση που ασχολείται με την παραγωγή ενέργειας, για παράδειγμα, η δημιουργία ενός call center δεν αποτελεί μέρος της βασικής της δραστηριότητάς. Εμείς ερχόμαστε να καλύψουμε αυτή την ανάγκη», εξηγεί ο Ηλίας Αλεβίζος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ICAP Outsourcing Solutions, σε συνέντευξή του στο newsit.gr.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τέσσερις πυλώνες
Η ICAP Outsourcing Solutions προήλθε από τον μετασχηματισμό του ομίλου επιχειρηματικής πληροφόρησης και παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις ICAP Group. Τέλη του 2021 η δραστηριότητα παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις-ως ICAP Outsourcing Solutions- περιήλθε υπό τον έλεγχο ομάδας επιχειρηματιών, μεταξύ των οποίων ο κ. Αλεβίζος. Αντίστοιχα, το αντικείμενο της επιχειρηματικής πληροφόρησης παρέμεινε στην ICAP, η οποία εξαγοράστηκε από την CRIF, με έδρα την Μπολόνια.
Η ICAP Outsourcing Solutions δραστηριοποιείται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, την εύρεση, πρόσληψη και διαχείριση εργαζομένων, την παροχή λύσεων ευέλικτης απασχόλησης και τη διαχείριση απαιτήσεων.
«Είμαστε μια ελληνική εταιρεία με πολυεθνικό πνεύμα» σημειώνει ο κ. Αλεβίζος, με την ICAP Outsourcing Solutions να διαθέτει παρουσία στην Κύπρο, τη Σερβία και τη Βουλγαρία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το στοίχημα της εύρεσης προσωπικού
Η εταιρεία, όπως προσθέτει, καταγράφει διαρκή άνοδο μεγεθών. Το 2024 εμφάνισε τζίρο της τάξεως των 70 εκατ. ευρώ και απασχολεί περίπου 2.300 εργαζόμενους. «Ακολουθούμε μια αυξητική τάση. Ωστόσο, ο τζίρος δεν είναι το πλήρως αντιπροσωπευτικό μέγεθος της εταιρείας μας, καθώς προσφέρουμε διαφορετικές υπηρεσίες, καθεμία από τις οποίες εμφανίζει διαφορετικό περιθώριο κέρδους» διευκρινίζει ο κ. Αλεβίζος.
Με την εύρεση προσωπικού -και δη χαμηλής εξειδίκευσης- να αποτελεί άθλο, η ICAP Outsourcing Solutions επενδύει στη διεύρυνση της δραστηριότητάς της στην Περιφέρεια. «Πριν από έναν χρόνο ανοίξαμε γραφεία στα Γιάννενα, όπου είναι ευκολότερη η εύρεση προσωπικού για τη στελέχωση των call centers μας, σε σχέση με την Αθήνα», λέει ο κ. Αλεβίζος, υπογραμμίζοντας ότι «το εγχείρημα ήταν πολύ πετυχημένο». Ανάλογες κινήσεις σχεδιάζει η εταιρεία και σε άλλες πόλεις της Περιφέρειας.