Χρηστικά

Επιτηδευματίες: Τον Σεπτέμβριο έρχεται το ψηφιακό πελατολόγιο από την ΑΑΔΕ

Άλλο ένα μέτρο αναμένεται να προστεθεί στο «οπλοστάσιο» της ΑΑΔΕ για την πάταξη της φοροδιαφυγής στους επιτηδευματίες.

Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο της ΑΑΔΕ, η ανάπτυξη εφαρμογής ψηφιακού πελατολογίου για τους κλάδους των επιτηδευματιών, αναμένεται τον προσεχή Σεπτέμβριο 2024.

Ποιους αφορά

Ουσιαστικά, το ψηφιακό πελατολόγιο θα είναι ένα ψηφιακό βιβλίο πελατών που θα τηρούν υποχρεωτικά συγκεκριμένοι επαγγελματικοί κλάδοι, όπως:

  • Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σε οχήματα: συνεργεία, ηλεκτρολογεία, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, πώληση ανταλλακτικών, χώροι στάθμευσης, πλυντήρια, ενοικίαση οχημάτων, πώληση καινούργιων/μεταχειρισμένων οχημάτων.
  • Επιχειρήσεις εκδηλώσεων: χώροι δεξιώσεων, catering, διοργάνωση εκδηλώσεων (γάμοι, βαφτίσια), ταξίδια, ψυχαγωγία, διακόσμηση.

Σκοπός του ψηφιακού πελατολογίου είναι η ενίσχυση του ελέγχου μέσα από την συγκριτική ανάλυση πελατών με δηλωθέντα εισοδήματα και εκδιδόμενες αποδείξεις, και κατ’ επέκταση η αντιμετώπιση φοροδιαφυγής.

Ως εκ τούτου, το ψηφιακό πελατολόγιο θα λειτουργεί ως λογιστικό πρόγραμμα, ανοιχτό κατά τη διάρκεια λειτουργίας της επιχείρησης. Θα συνδέεται με το TaxisNet για αποτροπή παραβίασης και αλλοίωσης δεδομένων και θα καταγράφει τον αριθμό πελατών κάθε ημέρας.

Έτσι, θα συγκρίνει τον αριθμό πελατών με τις αποδείξεις παροχής υπηρεσιών που εκδίδονται και καταχωρούνται στο MyData, και όταν θα γίνεται δήλωση ασυνήθιστα μικρού αριθμού πελατών από μια επιχείρηση θα οδηγεί σε έλεγχο.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Ψηφιακό πελατολόγιο: Γιατί αντιδρούν οι επιχειρηματίες – Απίθανη η απόσυρση του μέτρου με φοροδιαφυγή 65% στον κλάδο των αυτοκινήτων
Πριν καν καταστεί υποχρεωτικό το μέτρο (από την 1η Ιουλίου), η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ) κάνουν λόγο για περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες καθώς και για κενά και εμπλοκές στην εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
Tax deduction planning concept 2
Πιερρακάκης: Έρχονται αλλαγές στην αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής
Η εντολή που μας έδωσαν οι πολίτες το 2019 και το 2023 και καθημερινά υλοποιούμε, είναι να δίνουμε διαρκώς νέα ώθηση στην οικονομία, αναφέρει ο υπουργός Οικονομικών
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης