Χρηστικά

Παραλίες: Σωρηδόν πέφτουν οι καταγγελίες στο MyCoast – Πως προτεροποιούνται

Ένα «βουνό» από καταγγελίες συσσωρεύεται στην εφαρμογή, MyCoast, όπου οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν παραβάσεις που παρατηρούν σε παραχωρήσεις σε παραλίες και αιγιαλούς.

Οι καταγγελίες στο MyCoast πλέον ξεπερνούν στο σύνολο τους τις 8.900, είτε αφορούν σε υπαρκτές παραχωρήσεις σε παραλίες, είτε όχι. Όπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, στα πλαίσια συνέντευξης Τύπου, οι 1.100 εκ των 8.900 είναι επώνυμες και οι υπόλοιπες ανώνυμες, ενώ το σύνολο των καταγγελιών κατηγοριοποιούνται με βάση την περιοχή, την παραχώρηση κ.ο.κ.

Μόνο για τις 10 πρώτες παραχωρήσεις από άποψης παραβατικότητας με βάση το τι καταγγέλλουν οι πολίτες, έχουν υποβληθεί 600 καταγγελίες.

Το Υπουργείο Οικονομικών εξαιτίας του όγκου των καταγγελιών είναι αναγκασμένο να τις προτεραιοποιεί σε ό,τι έχει να κάνει με την οργάνωση του χρονοδιαγράμματος των ελέγχων. Τα βασικά κριτήρια για αυτό, είναι ο αριθμός των καταγγελιών που έχει υποβληθεί για κάθε παραχώρηση, και το αν είναι επώνυμη, χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι υπόλοιπες δεν θα ελεγχθούν καταλλήλως.

Υπόδειγμα δράσης για το ΥΠΟΙΚ είναι το πώς ενήργησαν οι μηχανισμοί στην περίπτωση της παραλίας της Ρόδου όπου μάλιστα υπήρξε σφράγιση της επιχείρησης, αλλά και πιο πρόσφατα στο Θυμάρι Αττικής.

Μάλιστα, από το ΥΠΟΙΚ προαναγγέλλουν νέες παρεμβάσεις μέσα στις επόμενες ημέρες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, οι περιοχές της χώρας που συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο αριθμό καταγγελιών είναι:

  • Χαλκιδική
  • Πρέβεζα
  • Ανατολική Αττική
  • Δωδεκάνησα
  • Κυκλάδες 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Ψηφιακό πελατολόγιο: Γιατί αντιδρούν οι επιχειρηματίες – Απίθανη η απόσυρση του μέτρου με φοροδιαφυγή 65% στον κλάδο των αυτοκινήτων
Πριν καν καταστεί υποχρεωτικό το μέτρο (από την 1η Ιουλίου), η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ) κάνουν λόγο για περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες καθώς και για κενά και εμπλοκές στην εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
Tax deduction planning concept 1
Πιερρακάκης: Έρχονται αλλαγές στην αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής
Η εντολή που μας έδωσαν οι πολίτες το 2019 και το 2023 και καθημερινά υλοποιούμε, είναι να δίνουμε διαρκώς νέα ώθηση στην οικονομία, αναφέρει ο υπουργός Οικονομικών
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης