Πολιτική

Λίγο ελληνικό ξυδάκι στον κύριο Σουλτς παρακαλώ! Κερνάει ο Κάλχας…

“Εκνευρίζομαι αρκετά συχνά με αυτή την κυβέρνηση”, Τάδε έφη χερ Σουλτς. Και μόνο εκ του ονόματος καταλαβαίνετε ότι είναι Γερμανός και είναι Πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εκ της θέσεώς του ο κύριος Σουλτς όφειλε να είναι πιο προσεκτικός, πιο γαλαντόμος και πιο ευγενής.
Και προπαντός να μην παρασύρεται από τη στιγμιαία οργή και να ανοίγει το στόμα του πριν μετρήσει ως το δέκα.
Γιατί αν αυτός εκνευρίζεται, εγώ ο Κάλχας και γενικώς εμείς οι Ελληνες, ακόμα και πολίτες που δεν ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ θα του απαντήσουμε:
Λίγο ελληνικό ξυδάκι αρίστης ποιότητος κύριε Σουλτς και θα σας περάσει ο εκνευρισμός…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα