Πολιτική

Νίκος Ταχιάος: ΕΔΕ για τη λάθος σήραγγα στο Μετρό στην Κατεχάκη – «Άλλαξε μεθοδολογία η εταιρεία»

«Αυτό που έλεγε το έγγραφο της "Ελληνικό Μετρό" είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή»

Στη διάνοιξη λάθος σήραγγας του Μετρό μήκους 160 μέτρων αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, λέγοντας πως προφανώς δεν πρόκειται για λάθος και εξήγησε πως η σήραγγα θα γινόταν στο συγκεκριμένο σημείο αλλά με άλλη μεθοδολογία. Αποκάλυψε, δε, πως θα διαταχθεί ΕΔΕ για το ζήτημα.

Ο Νίκος Ταχιάος σημείωσε μιλώντας στο ΣΚΑΙ για τη σήραγγα του Μετρό: «Μιλάμε για μια σήραγγα η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μια πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της γραμμής 4».

«Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτήν τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία» τόνισε.

Σε ερώτηση αν η αλλαγή έγινε κατά λάθος ο ίδιος απάντησε: «Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της “Ελληνικό Μετρό”. Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου, αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος».

 

Για το αν η «Ελληνικό Μετρό» έβαλε την περιοχή σε κίνδυνο καθίζησης, διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν είχε στα χέρια της μελέτη που να επιβεβαιώνει ότι πράγματι αυτή η μέθοδος είναι ασφαλής. Αυτός είναι κι ο λόγος που διατήρησε μια αλληλογραφία με τον ανάδοχο: «Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της “Ελληνικό Μετρό”, οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου. Το γιατί έγινε αυτό, δεν μπορώ να το εξηγήσω, για αυτό και θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις».

«Οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της “Ελληνικό Μετρό” είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων» κατέληξε.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Κυριάκος Μητσοτάκης: Άρχισε η διαδικασία για την ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης – Η 4η φρεγάτα Belharra θα αναβαθμίσει θεαματικά το Πολεμικό Ναυτικό
Στην έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης και στην αγορά της τέταρτης φρεγάτας Belharra αναφέρεται...
Κυριάκος Μητσοτάκης 12
Την Τρίτη στη δεξίωση Τραμπ και ραντεβού με Ερντογάν στη Νέα Υόρκη ο Μητσοτάκης - Τι θα πει στη γενική συνέλευση του ΟΗΕ
Ο πρωθυπουργός μεταβαίνει τη Δευτέρα στη Νέα Υόρκη για να μετάσχει στις εργασίες και τις επαφές της 80ής Εβδομάδας Υψηλού Επιπέδου της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ
Ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη 17
«Μέσα» στην ΚΟ της ΝΔ – Πώς άκουσαν οι γαλάζιοι βουλευτές την ομιλία Μητσοτάκη και τι ζήτησαν από πρωθυπουργό και υπουργούς
Οι βουλευτές καλούνται να «οργώσουν» τις εκλογικές τους περιφέρειες - Ανάγκη να προβάλλονται τα επιτεύγματα στην εξωτερική πολιτική και την άμυνα
Συνεδρίαση υπό τον πρωθυπουργό και Πρόεδρο της ΝΔ, Κυριάκο Μητσοτάκη της ΚΟ του κόμματος