Πολιτική

Και το ΠΑΣΟΚ ζητά την παραίτηση του Κουρουμπλή

Την παραίτηση του υπουργού Υγείας Παναγιώτη Κουρουμπλή ζητάει το ΠΑΣΟΚ, καθώς «αποτελεί την μοναδική επιβεβλημένη και υπεύθυνη πράξη που μπορεί να κάνει», όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του.

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με την ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ επικρίνει τον υπουργό Υγείας ότι είπε ψέμματα για τα αποθεματικά των νοσοκομείων.

«Ο κ. Κουρουμπλής δεν μπορεί πλέον να διαχειριστεί με αξιοπιστία, θέματα πολιτικής υγείας του ελληνικού λαού, αφού την ίδια ώρα που παραπλανούσε και έλεγε ψέματα δημοσίως στους πολίτες, έδινε από την πίσω πόρτα στην Τράπεζα της Ελλάδος και τα ελάχιστα χρήματα που υπήρχαν στα ταμεία των νοσοκομείων για τη λειτουργία τους. Οι δε σημερινές του δηλώσεις δεν μας έκαναν σοφότερους, αντιθέτως εμμένει στην πολιτική της μισής αλήθειας και του μισού ψέματος», αναφέρεται στην ανακοίνωση.-

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα