Πολιτική

Παύλος Γερουλάνος για τη διαφήμιση της Adidas στην Ακρόπολη: «Δεν θέλω να φοράω τα προϊόντα τους»

«Προσωπικά, ποτέ πια Adidas», έγραψε σε ανάρτησή του ο Παύλος Γερουλάνος για το show της αθλητικής εταιρείας

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η διαφήμιση – show της Adidas στην Ακρόπολη, όπου συγκεντρώθηκαν πάνω από τον ιερό βράχο drones τα οποία σχημάτισαν ένα παπούτσια της γνωστής μάρκας. Όπως πολλοί κατέκριναν τη συγκεκριμένη εικόνα μέσω social media, το ίδιο έκανε και ο Παύλος Γερουλάνος.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Γερουλάνος, με ανάρτησή του στα social media άσκησε κριτική στην γνωστή αθλητική εταιρείας δίνοντας το σήμα «ποτέ πια Adidas».

Συγκεκριμένα ανέφερε πως με τη συγκεκριμένη διαφήμιση στην Ακρόπολη έδειξαν πως η Adidas δεν σέβεται τον ελληνικό πολιτισμό και έτσι δεν θέλει να φοράει τα προϊόντα τους.

«Προσωπικά, ποτέ πια Adidas. Αν δεν ξέρουν να σέβονται τον πολιτισμό μας, δεν θέλω να φοράω τα προϊόντα τους», έγραψε ο Παύλος Γερουλάνος στην ανάρτησή του.

Νωρίτερα το ΠΑΣΟΚ με δελτίο τύπου, άφησε αιχμές για το υπουργείο Πολιτισμού με φόντο το show της Adidas λέγοντας πως δημιουργούνται ερωτήματα για τον ρόλο και την ευθύνη του ΥΠΠΟ ειδικά μετά την άρνηση γυρισμάτων στον Οσκαρικό Γιώργο Λάνθιμο, στον ίδιο αρχαιολογικό χώρο

«Η εικόνα ενός γιγαντιαίου αθλητικού παπουτσιού να “πατά” την Ακρόπολη μέσω προβολής με drones, αποτελεί μια ακόμα θλιβερή υπενθύμιση της ανάγκης για ξεκάθαρα θεσμικά όρια και σεβασμό απέναντι στην πολιτιστική μας κληρονομιά», τονίζει το ΠΑΣΟΚ σε ανακοίνωσή του.

«Η Ακρόπολη, παγκόσμιο σύμβολο του πολιτισμού και της δημοκρατίας, δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως ουδέτερο φόντο για εμπορικές χρήσεις ή “έξυπνα” διαφημιστικά ευρήματα. Ειδικά όταν, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η εν λόγω δράση είτε πραγματοποιήθηκε χωρίς άδεια είτε εκμεταλλεύτηκε θεσμικά κενά και ελλιπή εποπτεία, εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για τον ρόλο και την ευθύνη του υπουργείου Πολιτισμού.

Η επιλογή του ΥΠΠΟ να αρνηθεί άδεια για τα γυρίσματα του διεθνώς καταξιωμένου σκηνοθέτη Γιώργου Λάνθιμου στον ίδιο αρχαιολογικό χώρο, καθιστά το ζήτημα ακόμα πιο επιτακτικό. Ποιο είναι τελικά το κριτήριο; Η εμπορική αξία του προϊόντος ή το πολιτιστικό αποτύπωμα του δημιουργού;», αναφέρεται στο τέλος της ανακοίνωσης.

Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη τόνισε πως η διαφήμιση της Adidas στην Ακρόπολη έγινε χωρίς άδεια και πως ήδη κατέθεσε μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας,

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Αλέξης Τσίπρας: Η αριστερά είναι χρήσιμη στα δύσκολα – Η ανάρτηση του πρώην πρωθυπουργού για την ομιλία του στη Σορβόννη
«Η αριστερά που πατάει τα πόδια της στη γη και δεν αρκείται να διαμαρτύρεται, να καταγγέλλει και να αντιστέκεται, αλλά τολμά να πάρει την ευθύνη της διακυβέρνησης»
Ο Αλέξης Τσίπρας 4
Άδωνις Γεωργιάδης για Ζωή Κωνσταντοπούλου: Μου προκαλεί μεγάλη ευχαρίστηση που με αποκάλεσε «τιποτένιο σκουλήκι», δηλώνει πως έχει ψυχικά θέματα
«Εγώ θέλω να γίνει η τοξικολογική κατά την εκταφή του γιου του Πάνου Ρούτσι γιατί θέλω στην κοινή γνώμη να μη μείνει κανένα περιθώριο αμφιβολίας και συνωμοσιολογίας» δήλωσε ο υπουργός Υγείας
Ο Άδωνις Γεωργιάδης
90
«Έλεος με τα fake news» ξεσπά η Σοφία Μητσοτάκη για τα εισιτήρια με τους Boston Celtics, το ποπ κορν και την κόκα κόλα του πρωθυπουργού
Ο πρώην σύμβουλος της κυβέρνησης Καραμανλή, Νίκος Καραχάλιος ισχυρίστηκε πως ακόμα και τα έξοδα για ποπ κορν και αναψυκτικά πληρώθηκαν από το ελληνικό Δημόσιο
Σοφία Μητσοτάκη
94