Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η διαφήμιση – show της Adidas στην Ακρόπολη, όπου συγκεντρώθηκαν πάνω από τον ιερό βράχο drones τα οποία σχημάτισαν ένα παπούτσια της γνωστής μάρκας. Όπως πολλοί κατέκριναν τη συγκεκριμένη εικόνα μέσω social media, το ίδιο έκανε και ο Παύλος Γερουλάνος.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Γερουλάνος, με ανάρτησή του στα social media άσκησε κριτική στην γνωστή αθλητική εταιρείας δίνοντας το σήμα «ποτέ πια Adidas».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Συγκεκριμένα ανέφερε πως με τη συγκεκριμένη διαφήμιση στην Ακρόπολη έδειξαν πως η Adidas δεν σέβεται τον ελληνικό πολιτισμό και έτσι δεν θέλει να φοράει τα προϊόντα τους.
«Προσωπικά, ποτέ πια Adidas. Αν δεν ξέρουν να σέβονται τον πολιτισμό μας, δεν θέλω να φοράω τα προϊόντα τους», έγραψε ο Παύλος Γερουλάνος στην ανάρτησή του.
Προσωπικά, ποτέ πια Adidas. Αν δεν ξέρουν να σέβονται τον πολιτισμό μας, δεν θέλω να φοράω τα προϊόντα τους.
— Pavlos Yeroulanos (@P_Yeroulanos) May 16, 2025ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Νωρίτερα το ΠΑΣΟΚ με δελτίο τύπου, άφησε αιχμές για το υπουργείο Πολιτισμού με φόντο το show της Adidas λέγοντας πως δημιουργούνται ερωτήματα για τον ρόλο και την ευθύνη του ΥΠΠΟ ειδικά μετά την άρνηση γυρισμάτων στον Οσκαρικό Γιώργο Λάνθιμο, στον ίδιο αρχαιολογικό χώρο
«Η εικόνα ενός γιγαντιαίου αθλητικού παπουτσιού να “πατά” την Ακρόπολη μέσω προβολής με drones, αποτελεί μια ακόμα θλιβερή υπενθύμιση της ανάγκης για ξεκάθαρα θεσμικά όρια και σεβασμό απέναντι στην πολιτιστική μας κληρονομιά», τονίζει το ΠΑΣΟΚ σε ανακοίνωσή του.
«Η Ακρόπολη, παγκόσμιο σύμβολο του πολιτισμού και της δημοκρατίας, δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως ουδέτερο φόντο για εμπορικές χρήσεις ή “έξυπνα” διαφημιστικά ευρήματα. Ειδικά όταν, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η εν λόγω δράση είτε πραγματοποιήθηκε χωρίς άδεια είτε εκμεταλλεύτηκε θεσμικά κενά και ελλιπή εποπτεία, εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για τον ρόλο και την ευθύνη του υπουργείου Πολιτισμού.
Η επιλογή του ΥΠΠΟ να αρνηθεί άδεια για τα γυρίσματα του διεθνώς καταξιωμένου σκηνοθέτη Γιώργου Λάνθιμου στον ίδιο αρχαιολογικό χώρο, καθιστά το ζήτημα ακόμα πιο επιτακτικό. Ποιο είναι τελικά το κριτήριο; Η εμπορική αξία του προϊόντος ή το πολιτιστικό αποτύπωμα του δημιουργού;», αναφέρεται στο τέλος της ανακοίνωσης.
Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη τόνισε πως η διαφήμιση της Adidas στην Ακρόπολη έγινε χωρίς άδεια και πως ήδη κατέθεσε μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας,