Πολιτική

Προεκλογικά σποτ: Από τη Μελίνα ως το… τζιπ

Σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, τα διαφημιστικά σποτ παίζουν το δικό τους ρόλο στη «μάχη» των υποψηφίων.

Για πρώτη φορά, οι πολιτικές διαφημίσεις μπήκαν στη ζωή των Ελλήνων το 1990, πριν από τις δημοτικές εκλογές. Η Μελίνα Μερκούρη διεκδικούσε το δήμο της Αθήνας από τον Αντώνη Τρίτση. Στο δικό της σποτ, παρουσίαζε νέους να μιλούν για τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους. Ο αντίπαλός της, πλάσαρε το σύνθημα «Με την υπογραφή Τρίτση», ενώ έμεινε στην ιστορία και η εικόνα του να περπατάει με το σακάκι στον ώμο.

Τα διαφημιστικά σποτάκια επιλέχθηκαν για να προμοτάρουν τους υποψηφίους. Εξαίρεση μάλλον θα πρέπει να αποτελέσει η διαφημιστική καμπάνια που επέλεξε ο Γιάννης Τζανετάκος, το 2002. Ως εκλεκτός της Νέας Δημοκρατίας διεκδικούσε την υπερνομαρχία Αττικής από τη Φώφη Γεννηματά.

Η διαφήμιση έχει μείνει στην… ιστορία, καθώς περισσότερο κακό προκάλεσε τελικά. Ο κ. Τζανετάκος συγκρινόταν με ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού, ενώ η υποψήφια του ΠΑΣΟΚ με ένα πολύ μικρότερο αυτοκίνητο. Μόνο που η κάλπη την ανέδειξε νικήτρια τελικά…

Θυμηθείτε μερικές από τις πολιτικές διαφημίσεις των τελευταίων 20 ετών…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Κυριάκος Μητσοτάκης: Μειώσαμε την ανεργία στο 8% και δημιουργήσαμε 500.000 νέες θέσεις εργασίας τα τελευταία έξι χρόνια
Ο Πρωθυπουργός έδωσε το παρών στην εκδήλωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τίτλο «Χτίζοντας γέφυρες ανάμεσα στο ανθρώπινο δυναμικό και την αγορά εργασίας»
Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης στην εκδήλωση του Υπουργείου Εργασίας στο κέντρο «Ελληνικός Κόσμος»
2