Το mail προς τους διαιτητές που αποφασίζουν για την αποχή!
Οι διαιτητές που βρέθηκαν στη συνάντηση με ΕΠΟ – Superleague – Βασιλειάδη και FIFA ΚΕΔ ενημέρωσαν τους συναδέλφους τους για το θετικό κλίμα που υπήρξε στο συγκεκριμένο ραντεβού, επισημαίνοντας όμως πως δεν είδαν... μεγάλη υποστήριξη από πλευράς της Λίγκας!