Η υποστελέχωση, οι εξοντωτικές βάρδιες και οι πενιχρές αποδοχές έχουν δημιουργήσει ένα εκρηκτικό μείγμα στα δημόσια νοσοκομεία, καθιστώντας τον κλάδο πλήρως απωθητικό για τη νέα γενιά
«Θέλω να ευχαριστήσω το Φιλανθρωπικό Ίδρυμα Στέλιος Χατζηιωάννου για αυτήν την πολύ σημαντική δωρεά στο ΕΣΥ», δηλώνει ο πρωθυπουργός σε βίντεο στο Instagram