Από τον Ιανουάριο του 2026 και σε μόνιμη βάση όλοι οι συνταξιούχοι θα λαμβάνουν αύξηση βάση πληθωρισμού και ΑΕΠ καθώς δεν θα συμψηφίζεται το 50% της προσωπικής διαφοράς με την αύξηση της σύνταξης
Ο δασμολογικός πόλεμος κατεβάζει τον πήχη της ανάπτυξης και έτσι το ύψος της αύξησης των συντάξεων – Το «κρυφό» bypass στον προϋπολογισμό από την αύξηση της βάσης υπολογισμών των εισφορών στις συντάξεις