Νέο “ράπισμα” από το ΣτΕ στην πολιτική ηγεσία του υπ. Υγείας!
Aκόμα τέσσερις απολύσεις διοικητών και αναπληρωτών διοικητών κρατικών νοσοκομείων, οι οποίοι έλαβαν χώρα το 2015, κρίθηκαν από το Συμβούλιο της Επικρατείας άκυρες και μη νόμιμες. Ανάλογες αποφάσεις είχαν εκδοθεί από το ΣτΕ, τον περάσμένο Μάρτιο για δέκα αντίστοιχες περιπτπωσεις.