Παρασκευή, 29 Μαρ.
17oC Αθήνα

Wordle: Η New York Times εξαγόρασε το εθιστικό παιχνίδι λέξεων

Η New York Times εξαγόρασε το εθιστικό παιχνίδι λέξεων Wordle
Φωτογραφία Αρχείου / Reuters

Το Wordle, ένα δημοφιλές παιχνίδι λέξεων που κυκλοφορεί στο ίντερνετ, ανήκει πλέον στη New York Times Co, η οποία ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη (1.2.2022) την απόκτησή του, έναντι χαμηλού επταψήφιου χρηματικού ποσού, το οποίο παρέμεινε αδιευκρίνιστο.

Η εξαγορά του παιχνιδιού θα βοηθήσει τους New York Times να διευρύνουν το ψηφιακό περιεχόμενό τους καθώς προσπαθούν να επιτύχουν τον στόχο τους για 10 εκατ. συνδρομητές μέχρι το 2025. Στο Wordle, ο παίκτης έχει έξι ευκαιρίες για να μαντέψει τη μυστική λέξη με πέντε γράμματα της ημέρας κάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερες προσπάθειες.

Το Wordle -που κυκλοφόρησε αρχικά τον Οκτώβριο από τον πρώην μηχανικό λογισμικών του Reddit, Τζος Γουόρντλ (Josh Wardle) και πλέον γνωρίζει μεγάλη αύξηση στη δημοτικότητά του- θα συνεχίσει να διατίθεται δωρεάν και δεν θα υπάρξουν αλλαγές στους κανόνες του, ανακοίνωσε η New York Times.

«Το Wordle θα εντάσσεται τώρα στην καθημερινότητά μας, δίνοντας σε εκατομμύρια επιπλέον ανθρώπους σε όλο τον κόσμο άλλον ένα λόγο για να στραφούν στους The Times για να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες για ειδήσεις και για τη ζωή τους», πρόσθεσε στην ανακοίνωσή της.

Τα παιχνίδια και οι γρίφοι αποτελούν σημαντικό μέρος της στρατηγικής της New York Times για να κρατήσει το κοινό προσηλωμένο στις εφαρμογές και τους ιστότοπούς της, καθώς περισσότεροι αναγνώστες χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα και τα τάμπλετ τους για την καθημερινή τους δόση ειδήσεων και ψυχαγωγίας.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις