Τεχνολογία

Τέλος η χρήση προσωπικών δεδομένων από Facebook και Instagram για στοχευμένες διαφημίσεις στις χώρες της ΕΕ

Η απαγόρευση κάθε «συμπεριφορικής διαφήμισης» που ήδη έχει επιβληθεί από την Νορβηγία στην Meta (που διαχειρίζεται τις πλατφόρμες Facebook και Instagram) θα επεκταθεί στο σύνολο των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.

Αυτό ανακοίνωσε η ευρωπαϊκή ρυθμιστική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (EDPB).

Η Αρχή ζητάει από την αρχή διαχείρισης δεδομένων της Ιρλανδίας, όπου βρίσκεται η ευρωπαϊκή έδρα της Meta, να λάβει «εντός δύο εβδομάδων» μέτρα για την εφαρμογή της απαγόρευσης αυτής της στοχευμένης πρακτικής «χρησιμοποίησης προσωπικών δεδομένων (των χρηστών) για διαφημιστικούς σκοπούς» στις πλατφόρμες του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αρχής.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Βαρδής Βαρδινογιάννης στο ανανεωμένο zappit.gr: Από gamer, δημιουργός του Couch Heroes
Ο γιος του Γιάννη Βαρδινογιάννη και της Μελίσσας Γκρόμελ μιλάει αποκλειστικά στον Τάσο Σαλονικό για το όραμά του, τη δημιουργία του Couch Heroes και την πορεία του στον χώρο της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας
Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης 1
Η διασφάλιση της καθολικής ψηφιακής προσβασιμότητας αντικείμενο μνημονίου συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του ΙΤΕ
Στόχος η ενίσχυση της καθολικής προσβασιμότητας στις ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες και η προώθηση της ψηφιακής ένταξης, ιδίως για τα ΑμεΑ
Βασίλης Χαρμανδάρης (Πηγή φωτό: Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας)