Χωρίς κατηγορία

Δες ακόμα έναν λόγο που είσαι ακόμα “μπακούρι”

Συγγνώμη που σου το χαλάμε, αλλά μία νέα ψυχολογική μελέτη έδειξε ότι τα μπλουζάκια με λογότυπα ή γενικά τα ρούχα με έντονο branding, είναι πιθανόν ο λόγος για τον οποίο είσαι ακόμα μπακούρι.

Επομένως εάν σκόπευες να εμφανιστείς με Gucci από πάνω έως κάτω στο επόμενο σου ραντεβού, ίσως θα πρέπει να το ξανασκεφτείς.

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο Personality and Social Psychology Bulletin πριν λίγο καιρό και προσπάθησε να βρει μια συσχέτιση μεταξύ των εμφανίσεων που υποδεικνύουν πλούτο με την σεξουαλική έλξη.

Σε εκαντοντάδες φοιτητές του Πανεμιστημίου του Μίσιγκαν έδειξαν δύο μπλουζάκια Ralph Lauren – το ένα είχε ένα τεράστιο λογότυπο, ενώ στο άλλο ήταν μικρότερο.

Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με το είδος του ατόμου που θεωρούσαν ότι θα φορούσε ένα τέτοιο μπλουζάκι, και κατέταξαν τις απαντήσεις τους σε κλίμακα 0-100.

Διαβάστε περισσότερα στο perpetual.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χωρίς κατηγορία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χωρίς κατηγορία: Περισσότερα άρθρα
48 ώρες στο Λονδίνο
“To Be or Not To Be”. Το γνωστό δίλημμα του Σαίξπηρ πάντα γυρίζει μέσα στο μυαλό μας όταν προσγειωνόμαστε στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου...
Aerial view of finance district in London
Πιερρακάκης για Προϋπολογισμό 2026: Συνεκτικό δίχτυ προστασίας για την οικογένεια, τον εργαζόμενο και τον συνταξιούχο
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι ο Προϋπολογισμός του 2026 συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης της πλειονότητας των εργαζομένων
Κυριάκος Πιερρακάκης