weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Πρωτοσέλιδα μόνο για.. iPad

Πρωτοσέλιδα μόνο για.. iPad
Τη δηµιουργία νέας «ψηφιακής εφηµερίδας» αποκλειστικά για κοµπιούτερ – ταµπλέτες όπως το iPad ετοιµάζονται να ανακοινώσουν σε λίγες ηµέρες ο µεγιστάνας του Τύπου Ρούπερτ Μέρντοχ και ο επικεφαλής της Apple Στιβ Τζοµπς.
 
Υστερα από µήνες µυστικών διαπραγµατεύσεων έγινε χθες γνωστή η συνεργασία των δύο κολοσσών,δηλαδή της Apple και της εκδοτικής αυτοκρατορίας του Μέρντοχ για τη νέα ψηφιακή εφηµερίδα µε τίτλο «Daily», την πρώτη εφηµερίδα σχεδιασµένη αποκλειστικά για κοµπιούτερ – ταµπλέτες, η οποία αναµένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του επόµενου χρόνου.

Με στόχο να συνδυάσει «τα πιο λαϊκά θέµατα µιας ταµπλόιντ µε τις αναλύσεις παραδοσιακών εφηµερίδων», η νέα αυτή έκδοση δείχνει την αποφασιστικότητα του Μέρντοχ να διερευνήσει νέες αγορές. Σύµφωνα µε πληροφορίες, δεν θα υπάρχει έντυπη ή διαδικτυακή έκδοση – η καινοτοµία θα είναι ότι το περιεχόµενο της «Daily» θαανεβαίνει αυτόµατα στο iPad ή σε παρόµοιες συσκευές. Καθώς δεν θα έχει κανένα κόστος εκτύπωσηςή διανοµής, η τιµή της εβδοµαδιαίας συνδροµής της στις ΗΠΑ θα είναι 99 σεντς την εβδοµάδα.

 
Τα γραφεία της «Daily» θα βρίσκονται στον 26ο όροφο του κτιρίου της News Corporation, του εκδοτικού κολοσσού τουΜέρντοχ και θα φιλοξενούν τους 100 δηµοσιογράφους που έχουν προσληφθεί ειδικά γι’ αυτήν. Το όνοµα του διευθυντή της δεν έχει ανακοινωθεί ακόµα, όµως πιστεύεται ότι θα είναι ο Τζέσε Αντζελο, διευθυντής της «New York Post» και ένα από τα ανερχόµενα αστέρια της εταιρείας του αυστραλού µεγιστάνα.

Ο Αντζελο, που ήταν συµµαθητής µε τον γιο του Μέρντοχ, Λάχλαν, προσέλαβε ως επικεφαλήςτου γραφείου του Λος Αντζελες έναν δηµοσιογράφο που ειδικεύεται στα κουτσοµπολιά αλλά και την πρώην κριτικό µουσικής του έγκριτου περιοδικού «New Yorker» – σε µια ένδειξη για το κράµα κίτρινης αλλά και έγκυρης δηµοσιογραφίας που θέλει να φτιάξει.

 
Η ιδέα του νέου αυτού εγχειρήµατος πιστεύεται ότι ανήκει στον 79χρονο Μέρντοχ αφότου διάβασε µια έρευνα που έδειχνε ότι οι αναγνώστες περνούν περισσότερη ώρα βυθισµένοι στα iPad τους απ’ ό,τι παλαιότερα περνούσαν στο Ιντερνετ, όπου οι περισσότεροισερφάρουν χωρίς συγκεκριµένο στόχο. Σύµφωνα µε πηγές από το περιβάλλον του, ο Μέρντοχ προώθησε αυτό το σχέδιο κυρίως επειδή πιστεύει ότι εάν η «Daily» σχεδιαστεί σωστά, θα αποδειχθεί πως οι καταναλωτές είναι πρόθυµοι να πληρώσουν για αποκαλυπτικό περιεχόµενο υψηλής ποιότητας στο ∆ιαδίκτυο.
 
Ο αυστραλός µεγιστάνας του Τύπου πιστεύει ότι το iPad «θα αλλάξει το παιχνίδι» και έχει µελετήσει τις προβλέψεις που δείχνουν ότι µέχρι το τέλος του 2011 θα κυκλοφορούν περισσότερα από 40 εκατοµµύρια iPad. «Οραµατίζεται έναν κόσµο όπου κάθε οικογένεια θα διαθέτει ένα iPad στο σπίτι και θα γίνει µια συσκευή από την οποία θα ενηµερώνονται», δήλωσε συνεργάτης του στην «Guardian».Εάν µόνο το 5% αυτών των 40εκατοµµυρίων γίνουν συνδροµητές της “Daily”, αυτό θα σηµαίνει 2 εκατοµµύρια πελάτες».
 
 
Από την εφημερίδα “¨Τα Νέα”
 

#TAGS MM