Πολιτική

Τουλάχιστον 2 δισ. μπορούν να μπουν άμεσα στα ταμεία της Ελλάδας από τη συνεργασία με τη Ρωσία

- Ο αγωγός, αλλά και το ενδιαφέρον των Ρώσων για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τον ΟΣΕ μπορούν να φέρουν στα κρατικά ταμεία μια ένεση ρευστότητας
- “Ο Πούτιν με δική του πρωτοβουλία πρότεινε την προκαταβολή κερδών από τον αγωγό φυσικού αερίου”, είπε ο κ. Φλαμπουράρης
- Η πρόταση Πούτιν αφορά στην επέκταση του τουρκικού αγωγού φυσικού αερίου, όπου μέσω ενός ελληνικού αγωγού ρωσικό φυσικό αέριο θα προωθείται προς την Ευρώπη

 Βέβαια όλα αυτά σε βάθος χρόνου και κανείς δεν αναφέρεται σε αντικατάσταση της χρηματοδότησης από την Ε.Ε. ή επίλυση του χρηματοδοτικού προβλήματος που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η χώρα.

Ωστόσο η προοπτική που άνοιξε κατά την επίσκεψη του Έλληνα Πρωθυπουργού στη Μόσχα, ειδικά σε ό,τι αφορά στον αγωγό φυσικού αερίου μπορεί να θεωρηθεί ως η μεγαλύτερη επενδυτική προοπτική στη χώρα τα τελευταία χρόνια.

“Από την Ελλάδα δε ετέθη θέμα δανείου”, τόνισε ο υπουργός Επικρατείας. “Ο Πούτιν με δική του πρωτοβουλία πρότεινε την προκαταβολή κερδών από τον αγωγό φυσικού αερίου”, είπε ο κ. Φλαμπουράρης και υπογράμμισε ότι η πρόταση μεταφράζεται σε “πάνω από 200 εκατομμύρια το χρόνο” λέγοντας μάλιστα ότι “αν μιλάμε δηλαδή για δέκα χρόνια, μιλάμε για κέρδη περίπου δύο δισ. ευρώ.”

Η πρόταση Πούτιν αφορά στην επέκταση του τουρκικού αγωγού φυσικού αερίου, όπου μέσω ενός ελληνικού αγωγού ρωσικό φυσικό αέριο θα προωθείται προς την Ευρώπη. Μάλιστα ο Ρώσος πρόεδρος πρότεινε την προκαταβολή των κερδών, ώστε η Ελλάδα να λάβει άμεσα χρήματα για την τόνωση των εσόδων του κράτους, αλλά και τη χρηματοδότηση της κατασκευής του έργου ύψους 2 δισ. ευρώ.
Η λειτουργία του αγωγού θα ξεκινήσει το 2019, ωστόσο η Ρωσία μπορεί να προκαταβάλει από τώρα τα κέρδη κάποιων ετών.

“Είναι ένα πολύ μεγάλο έργο που μετατρέπει την Ελλάδα σε ισχυρό ευρωπαϊκό κέντρο σε ότι αφορά στην ενέργεια” είπε μιλώντας στο mega ο κ. Φλαμπουράρης.

Κυβερνητικά στελέχη ωστόσο επισημαίνουν δύο ακόμη σημεία. Εκτός από το ενδιαφέρον των Ρώσων για τους ελληνικούς σιδηρόδρομους, έντονο είναι το ενδιαφέρον της Ρωσικής πλευράς και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και πλέον οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Αθήνα μελετά την παραχώρηση ενός προβλήτα στους Ρώσους, έτσι ώστε να μπουν ακόμη περισσότερα χρήματα στον κρατικό κορβανά.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Πώς φτάσαμε στη διπλωματική κρίση με τη Βεγγάζη: Η άστοχη επιλογή του Ευρωπαίου Επιτρόπου, το «παζάρι» Χαφτάρ και το αμείωτο «τσουνάμι» μεταναστών
«Γαλάζια» στελέχη, επεσήμαιναν γιατί δεν υπήρξε συνεννόηση μεταξύ των υπουργών Εξωτερικών και Μετανάστευσης δεδομένου ότι ο Γιώργος Γεραπετρίτης είχε επιλέξει να επισκεφτεί πρώτα στη Βεγγάζη
Ο Χαλίφα Χαφτάρ
Χατζηδάκης για μεταναστευτικό: Η Ελλάδα δε θα γίνει ξέφραγο αμπέλι, ειδικότερα στο μέσον της τουριστικής περιόδου
«Η Λιβύη πρέπει να κατανοήσει ότι δεν μπορεί να αγνοήσει τον παράγοντα Ευρωπαϊκή Ένωση. Επίσης, πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι ο δρόμος για την όποια οικονομική στήριξη της Λιβύης περνάει και από την Αθήνα»
Ο Κωστής Χατζηδάκης 11
Ο Χάφταρ χαρακτήρισε ανεπιθύμητη την ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία - Διπλωματική κρίση με τη Λιβύη και συνάντηση Μητσοτάκη με Πλεύρη στο Μαξίμου
Εκτιμάται ότι αυτή η πρωτοφανής κίνηση έγινε επειδή η ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία πήγε πρώτα στην Τρίπολη, όπου εδρεύει η κυβέρνηση που έχει αναγνωριστεί από τον ΟΗΕ
Χαλίφα Χάφταρ 142