Φάνηκε όμως πως το τμήμα marketing της Alfa Romeo στη Βρετανία βρήκε πολύ ενδιαφέρουσα αυτή την ιδέα, γι’ αυτό και τη χρησιμοποίησε ως προωθητικό όπλο με τον τίτλο «έκτη αίσθηση».
Πιο δημοφιλή
Μη χάσετε
Το εγχείρημα είναι αρκετά τρελό από μόνο του: Πώς αλλιώς να χαρακτηρίσεις την προσπάθεια να οδηγήσεις σε σχεδόν αγωνιστικό ρυθμό ένα αυτοκίνητο χωρίς να βλέπεις καθόλου πού πηγαίνεις;
Φάνηκε όμως πως το τμήμα marketing της Alfa Romeo στη Βρετανία βρήκε πολύ ενδιαφέρουσα αυτή την ιδέα, γι’ αυτό και τη χρησιμοποίησε ως προωθητικό όπλο με τον τίτλο «έκτη αίσθηση».