Πολιτική

Παράταση έως την 1η Οκτωβρίου στην απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ

Παρατείνεται εκ νέου κατά τρεις μήνες (από 1.10.2016 αντί από 2.7.2016 που ίσχυε) η προθεσμία για τη διαδικασία της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ.

H παράταση προβλέπεται σε τροπολογία του υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά, στο σχέδιο νόμου με τίτλο: «Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων, ενσωμάτωση της οδηγίας 2013/30/ΕΕ, τροποποίηση του π.δ. 148/2009 και άλλες διατάξεις».

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση που κατατέθηκε στη Βουλή, οι προθεσμίες έχουν αποδειχθεί ασφυκτικές για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα. Προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή προσαρμογή του επιχειρηματικού κόσμου στις νέες υποχρεώσεις, παρατείνεται η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων για χρονικό διάστημα τριών μηνών, έως την 1η Οκτωβρίου 2016, ώστε να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος προσαρμογής των διαφημιστικών επιχειρήσεων στις νέες ρυθμίσεις.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
ΣΥΡΙΖΑ για την πρόταση της ΝΔ για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η μπάλα στην εξέδρα – Οι απειλές Βορίδη και Αυγενάκη έπιασαν τόπο
«Ό,τι και να κάνει ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να αποφύγει τη συζήτηση για τις ποινικές ευθύνες» αναφέρει σε ανάρτησή του ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ζαχαριάδης
Ο Κώστας Ζαχαριάδης 2