Πολιτική

Στην κατάρτιση ενός Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών προχωρά το υπουργείο Μεταφορών

Στην κατάρτιση ενός Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών προχωρά το υπουργείο Μεταφορών, όπως ανακοίνωσε, η υφυπουργός Μαρίνα Χρυσοβελώνη, κατά τη διάρκεια ομιλίας της στην γενική συνέλευση της Ομοσπονδίας Υπεραστικών Λεωφορείων στην Καβάλα. 

Συγκεκριμένα, η υφυπουργός ανέφερε, πως το υπουργείο έχει ήδη προχωρήσει στην κατάρτιση ενός Στρατηγικού Σχεδιασμού Μεταφορών, ο οποίος θα περιλαμβάνει αρχικά δυο σχέδια δράσης, ένα για τις μεταφορές και ένα για την εφοδιαστική αλυσίδα, που θα ολοκληρωθούν μέχρι τον Ιούνιο του 2016, και θα αποτελέσουν τις βάσεις και τον προπομπό για το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών που θα έχει ορίζοντα εικοσαετίας.

Στην διαδικασία αυτή, όπως είπε η κα Χρυσοβελώνη, θα κληθούν όλοι οι φορείς των μεταφορών προκειμένου να καταθέσουν τις προτάσεις τους, “ώστε να σχεδιάσουμε και να δημιουργήσουμε ένα άρτιο δίκτυο συνδυαστικών μεταφορών, το οποίο θα είναι δομημένο με βάση τις ανάγκες της κοινωνίας, την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την συμβατότητα με το περιβάλλον”. Επίσης, αναφέρθηκε και στην κατασκευή του κεντρικού σταθμού λεωφορείων στην περιοχή του Ελαιώνα, χαρακτηρίζοντας το ως υψηλής χρηστικότητας έργο.

Η υφυπουργός Μεταφορών στο πλαίσιο της ομιλίας της, αφού αναφέρθηκε στην αρμονική συνεργασία που υπάρχει με την Ομοπονδία” επισημαίνοντας πως στόχος της πολιτικής ηγεσίας είναι η βελτιστοποίηση και ο εκσυγχρονισμός των υπεραστικών μεταφορών, εξαπέλυσε βολές κατά των προηγούμενων υπουργών ΥΠΟΜΕΔΙ των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

“Μέχρι και την ανάληψη των καθηκόντων της διακυβέρνησης της χωράς από τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝΕΛ, δεν υπήρξε ποτέ, από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΜΕΔΙ, ένας άρτιος και στοχευμένος στρατηγικός σχεδιασμός για τις μεταφορές. Οι προηγούμενοι υπουργοί ΥΠΟΜΕΔΙ των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ περιορίζονταν σε μια συντηρητική και αμιγώς διαχειριστική διοίκηση, η οποία στην καλύτερη περίπτωση ικανοποιούσε διαδικαστικά αιτήματα των εκάστοτε φορέων. Διαιώνιζε όμως τα ουσιαστικά προβλήματα που αποτελούν τροχοπέδη στην όποια προοπτική ανάπτυξης και επιχειρηματικότητας” ανέφερε χαρακτηριστικά η υφυπουργός.

Και κατέληξε “έπειτα από πολλά χρόνια η Ελλάδα έχει μια κυβέρνηση που μάχεται, διεκδικεί και μπορεί να συντονίζεται, να λειτουργεί και τελικά να λύνει προβλήματα και παθογένειες ετών”. 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
«Αποχαιρετώ μία ασυμβίβαστη αγωνίστρια της δημοκρατίας» το συλλυπητήριο μήνυμα Ανδρουλάκη για την απώλεια της Σύλβας Ακρίτα
»Παρούσα στην ιδρυτική διακήρυξη της 3ης του Σεπτέμβρη και πρώτη γυναίκα βουλευτής του ΠΑΣΟΚ» τονίζει για τη Σύλβα Ακρίτα ο Νίκος Ανδρουλάκης
Σύλβα Ακρίτα: Τα συλλυπητήρια του Νίκου Ανδρουλάκη – «Αποχαιρετώ μία ασυμβίβαστη αγωνίστρια της δημοκρατίας»
Μητσοτάκης σε αγρότες: «Δεν υποκύπτουμε σε εκβιασμούς – Τον πρώτο λόγο για την απελευθέρωση των δρόμων τον έχει η Τροχαία»
«Οι συμπολίτες μας δεν πρέπει ούτε να ταλαιπωρηθούν, αλλά κυρίως δεν πρέπει να ρισκάρουν, κανένα τροχαίο σε επικίνδυνες παρακαμπτηρίους» σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο υπουργικό 147
Ο «Μουντζούρης» των ευθυνών για τα μπλόκα των αγροτών: Νέο μήνυμα Μητσοτάκη και στάση αναμονής για την παρέμβαση εισαγγελέα
Στα σημεία όπου θα υπάρχουν μπλόκα, πηγές της ΕΛΑΣ ξεκαθαρίζουν ότι δεν θα επιτρέψουν τη διέλευση Ι.Χ. αλλά θα τα κατευθύνουν σε παρακαμπτήριες οδούς
Μπλόκα αγροτών στις σήραγγες στα Τέμπη 29