Οι λεπτομέρειες που αφήνει να φανούν επιβεβαιώνουν απόλυτα τις φωτογραφίες της νέας 7 Series που είχαμε δημοσιεύσει από την Πρωτοχρονιά κιόλας και δείχνουν ότι το σχήμα της ακολουθεί μεν τη νέα σχεδιαστική «γλώσσα» της μάρκας αλλά με εντελώς ανασχεδιασμένα, και πιο σπορ, εμπρός και πίσω τμήματα.
Η εμπειρία που απέκτησε η BMW στη σειρά «i» αξιοποιείται στη νέα λιμουζίνα που θα βασίζεται σε ένα επαναστατικό σασί από ανθρακονήματα. Αυτό έχει διπλό όφελος, μια και θα μειώσει το βάρος και θα αυξήσει την ακαμψία του πλαισίου δημιουργώντας μια πλατφόρμα που θα βελτιώσει τόσο την παθητική ασφάλεια όσο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Με δεδομένο ότι πρόκειται για το κορυφαίο μοντέλο της, η χρήση της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας είναι αυτονόητη. Πέρα από το ανθρακονημάτινο πλαίσιο, η νέα 7άρα θα έχει ως στάνταρ αερανάρτηση με ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές και μια εξελιγμένη έκδοση του «ενεργού» συστήματος διεύθυνσης.
Κάτω από το καπό θα βρίσκεται μία ευρεία γκάμα υπετροφοδοτούμενων κινητήρων TwinPower, με τον εξακύλινδρο σε σειρά να επιστρέφει στην 7 Series, που θα μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω της τελευταίας γενιάς του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic.
Η ριζικά ανασχεδιασμένη καμπίνα θα διαθέτει, φυσικά, πληθώρα στοιχείων άνεσης και ασφάλειας, ενώ ο τρισδιάστατος αισθητήρας του iDrive θα δίνει τη δυνατότητα αναγνώρισης της κίνησης των χεριών αντί για τη χρήση των παραδοσιακών κοντρόλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Τα νέα μοντέλα της BMW που έφαγαν “άκυρο”!
Ανανέωση για την BMW 3-Series που αποκτά και 1.5 τούρμπο κινητήρα (VIDEO)
Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη BMW 116d
Τα μυστικά της νέας BMW 7 Series
Mercedes-Benz GLC: Έρχεται η αντί-Χ4
BMW i8: Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το supercar που «καίει» όσο μια 116i