Παρά τον χαμηλότερο κυβισμό των εξακύλινδρων μπόξερ η ισχύς θα αυξηθεί, οπότε θα βελτιωθούν και οι επιδόσεις. Το μόνο μειονέκτημα για κάποιους είναι πως αν προτιμούν την ατμόσφαιρα, θα πρέπει να στραφούν στην GT3.
Αρχικά, η Porsche είχε κρίνει πως η ιδέα μιας υβριδικής 911 θα ήταν πρόωρη σε αυτό το στάδιο. Τώρα όμως ο CEO της μάρκας, Matthias Mueller, επαναφέρει το θέμα στο προσκήνιο λέγοντας ότι ακόμα δεν έχει ληφθεί κάποια οριστική απόφαση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Γιατί όχι;», απάντησε όταν ρωτήθηκε για μια υβριδική plug-in έκδοση. «Έχουμε αρκετή εμπειρία σε αυτήν την τεχνολογία, οπότε υποθέτω ότι μπορούμε να την εφαρμόσουμε σε όλη τη γκάμα μας. Όχι μόνο για να μειώσουμε την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 αλλά και να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις.»
Η Cayenne και η Panamera ήδη διατίθενται σε υβριδικές plug-in εκδόσεις οι οποίες, μάλιστα, δεν πάνε καθόλου άσχημα εμπορικά. Για την ακρίβεια, στις ΗΠΑ αντιστοιχούν στο 10-12% των πωλήσεων του SUV και το 15% αυτών του σεντάν.
O Mueller τόνισε πως «η τεχνολογία αυτή είναι η λύση για το άμεσο μέλλον». Όσον αφορά την 911, θα εφαρμοστεί «μάλλον» στην επόμενη γενιά – δεν ήταν όμως κατηγορηματικός όμως μια και τα μεγάλα κεφάλια στο Group VW, στο οποίο ανήκει η Porsche, ακόμα το σκέφτονται αλλά σίγουρα θ’ αποφασίσουν μέσα στη χρονιά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Νέα Porsche Cayman GT4 με 385 ίππους
Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα τη νέα Porsche Macan Diesel S
Αυτή είναι η νέα λιμουζίνα του Βλαντιμίρ Πούτιν – Φήμες για εμπλοκή της Porsche στην εξέλιξή της
Η Porsche 911 του βγήκε προβληματική και την έκανε σήριαλ στο You Tube (VIDEO)
H νέα 911 GT3 βάζει κυριολεκτικά φωτιά στο δρόμο και η Porsche αναβάλει τις παραδόσεις
H Porsche ψηλώνει την 911 για να πηγαίνει και… εκτός δρόμου!