Οι εργασίες κατασκευής του κέντρου, στο Sindelfingen της Γερμανίας, είχαν ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2013 και σήμερα έγινε η τελετή στέγασής του ενώπιον 350 προσκεκλημένων.
Το νέο κέντρο δοκιμών έχει διαστάσεις 270 x 170 m, με έναν εσωτερικό χώρο (“arena”) 90 x 90 m χωρίς κολόνες, που θα είναι η καρδιά των εγκαταστάσεων και θα επιτρέπει ακόμη και την αναπαράσταση περίπλοκων περιπτώσεων ατυχημάτων σε διασταύρωση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η «αρένα» δοκιμών είναι αρκετά μεγαλύτερη από ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Οι συνολικές εγκαταστάσεις θα κοστίσουν τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων ευρώ και οι δοκιμές προγραμματίζεται να αρχίσουν το φθινόπωρο του 2016.
Το νέο Technology Centre for Vehicle Safety (TFS) θα είναι εξοπλισμένο με περιστρεφόμενα εμπόδια πολλαπλών επιφανειών για συντόμευση της προετοιμασίας των δοκιμών, ενώ οι μετρήσεις σε αυτοκίνητα και ανδρείκελα θα γίνονται ψηφιακά. Ο χώρος θα επιτρέπει δοκιμές ακόμη και με φορτηγά.
Το πρώτο crash-test στην ιστορία της Mercedes-Benz πραγματοποιήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου του 1959, με μια 220 Sb να προσκρούει σε σταθερό εμπόδιο, σε χώρο και πάλι κοντά στο εργοστάσιο της εταιρείας, στο Sindelfingen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
10 άγνωστα pick-up της Mercedes-Benz που δεν ξέραμε ότι υπάρχουν -ΦΩΤΟ
Ποδήλατο €10.000 από την Mercedes-Benz
Mercedes-Benz GLE: Αυτό είναι το νέο πολυτελές τζιπ που αντικαθιστά την M-Class -ΦΩΤΟ
Νέα Mercedes-Maybach Pullman: Γιατί το μέγεθος μετράει!
Το νέο ταχύπλοο της Mercedes-AMG κάνει το Πειραιά-Κρήτη σε 1,5 ώρα!!!