Κόσμος

Η “Generation Z” εκφράζει τα συναισθήματά της με emojis!

Όσοι είναι σήμερα 9 - 24 ετών ανήκουν στη λεγόμενη "γενιά Generation Z" και σύμφωνα με τελευταία έρευνα της Adobe, οι ηλικίες αυτές νιώθουν πιο άνετα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους με emojis!

Στην πρώτη της έρευνα “Emoji Trend Report”, που δημοσιεύθηκε στις 17 Ιουλίου, ανήμερα της World Emoji Day, η πολυεθνική λογισμικού απευθύνθηκε σε 1.000 χρήστες emojis στις ΗΠΑ να μάθει για τις συνήθειες χρήσης τους και τον ρόλο που τα emojis παίζουν στη ζωή και τις σχέσεις των χρηστών.

Η πλειονότητα των χρηστών (65%) είπε ότι αισθάνονται πιο άνετα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω emojis αντί με τηλεφώνημα.

Αυτό το νούμερο ανεβαίνει στο 83% μεταξύ των όσων ανήκουν στη λεγόμενη Generation Z, δηλαδή όσων γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2010 (σύμφωνα με τη Nielsen Total Audience Report του 2017, η γενιά αυτή είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κοινού των media).

Σχεδόν όλοι οι χρήστες emojis ανέφεραν ότι τα χρησιμοποιούν για να ελαφρύνουν το κλίμα σε μια κουβέντα (93%) και για να εκφράσουν την κατανόησή τους στους συνομιλητές τους (91%).

Μεγάλο ποσοστό (81%) πιστεύει ότι όσοι χρησιμοποιούν emojis είναι πιο συμπαθητικοί και πιο ευπρόσιτοι.

Η κυριαρχία των emojis

Για να αποδείξει το πόσο διαδεδομένα είναι, πλέον, τα emojis, η έρευνα διαπιστώνει ότι το 64% είναι πρόθυμοι να κάνει αγορές χρησιμοποιώντας emojis (φαγητό: 19%, εισιτήρια κινηματογράφου: 15%, ρούχα: 13%).

Την τάση οδηγεί η πίτσα Domino’s η οποία δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλει κάποιος με το να στείλει με το κινητό του το emoji “κομμάτι πίτσας”.

Το 44% των χρηστών – σχεδόν οι μισοί – δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά προϊόντων που στη διαφήμισή τους χρησιμοποιούνται emojis. Και πάνω από τους μισούς (58%) είπαν ότι είναι πιο πιθανό να ανοίξουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια εταιρεία αν στο “Θέμα” υπάρχει emoji.

Πέραν όλων αυτών, η έρευνα δείχνει ότι τα τρία πιο αγαπημένα emojis των χρηστών είναι, κατά σειράν, το “πρόσωπο με δάκρυα χαράς”, η κλασική “καρδούλα” και το “πρόσωπο που στέλνει ένα φιλάκι”.

“Η αγάπη, η ευτυχία και η λύπη είναι τα τρία συναισθήματα που εκφράζουν πιο πολύ οι χρήστες χρησιμοποιώντας emojis” σημειώνεται στην έκθεση.

Σε ερώτηση για τα πλεονεκτήματα των emojis, οι χρήστες ανέφεραν την ικανότητα να επικοινωνούν πέραν των γλωσσικών φραγμάτων (94%) και την ικανότητα να γνωστοποιούν αμέσως σκέψεις και ιδέες (90%).

Θετικός είναι ο αντίκτυπος των emojis και στο εργασιακό περιβάλλον:

Το 61% των ερωτηθέντων ανταλλάσσουν emojis την ώρα που εργάζονται.

Τέλος, η πλειονότητα θεωρεί ότι θετικά λειτουργούν τα emojis όσον αφορά το πόσο συμπαθητικός είναι κάποιος (78%), το πόσο αξιόπιστος είναι κάποιος ή κάτι (63%), αλλά και καθιστούν πιο αξιόπιστα τα καλά νέα (74%).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Η Χαμάς δεν βλέπει κανένα νόημα στις διαπραγματεύσεις για εκεχειρία – Χάνεται και η τελευταία ελπίδα στη Γάζα
Οι ευρείας κλίμακας ισραηλινές στρατιωτικές επιχειρήσεις αντιποίνων έχουν μετατρέψει μεγάλο μέρος της Γάζας σε σωρούς από συντρίμμια και στοίχισαν τη ζωή σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους
Βομβαρδισμός στη Λωρίδα της Γάζας
Φρίντριχ Μερτς: Ο πρώτος καγκελάριος που δεν εκλέχτηκε από τον α’ γύρο – «Πρέπει να σκεφτεί γιατί δεν τον στήριξαν»
Πώς κάλυψαν τα γερμανικά ΜΜΕ την ανταρσία των βουλευτών στον νέο καγκελάριο - Η ταπεινωτική ήττα του και το σοβαρό πλήγμα στη δημοκρατία της Γερμανίας
Φρίντριχ Μέρτς
Ινδία και Πακιστάν στα πρόθυρα πολέμου: Στους 36 οι νεκροί άμαχοι, δεκάδες τραυματίες – Βομβαρδισμοί και εχθροπραξίες στο Κασμίρ
Ανάμεσα στους νεκρούς είναι και ένα μικρό παιδί ηλικίας 3 χρόνων - Η αντίδραση των ΗΠΑ και οι εντάσεις που ξεκίνησαν από τη σφαγή αμάχων στο Κασμίρ στις 22η Απριλίου
Στρατιώτες 2