Οικονομία

Κρουαζιέρα: Εταιρείες “κολοσσοί” θέλουν να κάνουν home port τον Πειραιά

Να χρησιμοποιήσουν εκτάκτως, το λιμάνι του Πειραιά ως home port εξετάζουν οι CostaCruises, MCS Cruises και Aida Cruises, για να αντισταθμίσουν την οικονομική ζημιά που έχουν υποστεί από την ακύρωση κρουαζιέρων στην Ασία, ακολουθώντας το παράδειγμα της Norwegian Cruises.

Θα διεκδικήσουν μερίδιο σε μια αγορά, που έχει ήδη πληγεί λόγω κορονοϊού, καθώς η μείωση στις κρατήσεις, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα ξεπερνά το 20%, ενώ κάποια λιμάνια σταματούν να «δέχονται» κρουαζιερόπλοια. Κι όλα αυτά όταν κολοσσοί της κρουαζιέρας «ρίχνουν» αισθητά τις τιμές, πουλώντας ακόμα και για 60 ευρώ ταξιδιωτικά «πακέτα» επτά ημερών. 

Σε επιφυλακή για την επόμενη ημέρα και η Celestyal Cruises, η οποία από το περασμένο Σάββατο ξεκίνησε για πρώτη φορά δρομολόγιο, που προσεγγίζει λιμάνια σε Αίγυπτο, Ισραήλ, Κύπρο, Τουρκία κι επιστροφή στον Πειραιά, μεταφέροντας επιβάτες από 140 εθνικότητες

Νέοι «παίκτες» στην κρουαζιέρα

Οι Costa Cruises, MCS Cruises και Aida Cruises, ετοιμάζονται να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Norwegian Cruise Line, η οποία από τις 19 Μαρτίου, ξεκινά εκτάκτως κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, με αφετηρία τον Πειραιά. 

Την επιχειρηματική απόφαση να καταστήσει έδρα της το λιμάνι του Πειραιά, εξέλαβε η Norwegian Cruises ώστε να αντισταθμίσει την οικονομική  ζημιά που της προκάλεσε η ακύρωση κρουαζιέρων στην Ασία.  Οι νέες αφίξεις αναμένεται να «ταράξουν τα νερά» στον κλάδο, καθώς θα δημιουργηθεί έντονος ανταγωνισμός, από τις εταιρείες, εν μέσω ραγδαίων εξελίξεων.  

Σε επιφυλακή για την επόμενη ημέρα και η Celestyal Cruises, η οποία από το περασμένο Σάββατο ξεκίνησε για πρώτη φορά δρομολόγιο, που προσεγγίζει λιμάνια σε Αίγυπτο, Ισραήλ, Κύπρο, Τουρκία κι επιστροφή στον Πειραιά, μεταφέροντας επιβάτες από 140 εθνικότητες.  

«Οι εξελίξεις στον κλάδο της κρουαζιέρας είναι ραγδαίες», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, Θεόδωρος Κόντες, μιλώντας στο newsit.gr κι εκτιμά, ότι συνέπειες θα υπάρξουν και στα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών, λόγω της αισθητής μείωσης των κρατήσεων.

«Απαγορευτικό» στα κρουαζιερόπλοια από λιμάνια

Εξελίξεις αναμένονται σε όλα τα μέτωπα, καθώς, μετά την εμφάνιση νέων κρουσμάτων του κορονοϊου, δημοφιλή λιμάνια, σταματούν να δέχονται κρουαζιερόπλοια, για να προστατευτούν από τη μετάδοση του κορονοϊου. 

Σε δύο πολύ βασικούς προορισμούς της κρουαζιέρας, την Τουρκία και το Ισραήλ, σταμάτησαν να δέχονται κρουαζιερόπλοια με Ισπανούς, Γάλλους και Γερμανούς, ενώ ανησυχία υπάρχει για τη στάση που θα κρατήσουν τις επόμενες ημέρες για τους πολίτες άλλων χωρών, συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων. 

Κι όλα αυτά όταν η Παγκόσμια Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA), μόλις ανακοίνωσε ότι εξέλαβε έκτακτα μέτρα για την προστασία της υγείας και την ασφάλεια των επισκεπτών, του πληρώματος και των κατοίκων των λιμενικών πόλεων

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Τη «στρατιωτικοποίηση» των εργατών της γερμανικής βιομηχανίας προωθεί το Βερολίνο με το βλέμμα στην Ουκρανία
«Επιστράτευση» εφέδρων εργατών από τις γερμανικές βιομηχανίες στον ομοσπονδιακό στρατό της Γερμανίας, προκείμενου να αυξηθεί το πλήθος των ενόπλων δυνάμεων της χώρας, προωθεί ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς
Πόδια στρατιωτών
Διέξοδο στην Ασία βρίσκει το ρωσικό LNG μετά τις αμερικανικές κυρώσεις
Τα πλοία Iris και Voskhod, τα οποία μεταφέρουν φορτία από το εργοστάσιο Arctic LNG 2 στη Σιβηρία, άρχισαν να ταξιδεύουν προς τη Βόρεια Ασία μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού στις 15 Αυγούστου, μετά από εβδομάδες ακινησίας
Αγωγός φυσικού αερίου πάνω σε ρωσική σημαία